هم اکنون؛
سپرده‌گذاران می‌گویند به دلیل صدور مجوز بانک مرکزی برای فعالیت "کاسپین" به این موسسه مالی اعتماد کرده‌اند.
کد خبر: ۴۵۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 03 July 2017
به گزارش خبرنگار تابناک خراسان رضوی، جمعی از سپرده گذاران کاسپین که در پی وعده مسولین بانک مرکزی برای دریافت مطالبات شان به شعبه مرکزی این موسسه واقع در خیابان سجاد مشهد مراجعه کرده بودند هم اکنون پشت درهای بسته مانده اند.

این چندمین باری است که سپرده‌گذاران موسسه کاسپین به وضعیت خود اعتراض می‌کنند، آنها طی ماه‌های گذشته تجمعات متعددی در شهرهای مختلف برگزار کرده‌اند.

سپرده‌گذاران تاکید دارند که به دلیل صدور مجوز بانک مرکزی برای فعالیت "کاسپین" به این موسسه مالی اعتماد کرده‌اند.

یکی از معترضین به عملکرد بانک مرکزی در خصوص رسیدگی به پرونده کاسپین به تابناک گفت: یک هفته است برای دریافت وجوهات خود به این شعبه مراجعه می کنیم و با درهای بسته و عدم پاسخگویی مسولین روبرو می شویم.

وی در ادامه وعده های مسولین بانک مرکزی به مالباختگان را کذب عنوان کرد و افزود: مسولین بجای حل این مشکل تنها با آبروی مردم بازی کرده و اعتراض ما راه به جایی نمی برد.

یکی دیگر از تجمع کنندگان گفت: شعب کاسپین اکنون تعطیل بوده و عملا هیچ پولی در کار نیست.

وی اظهار کرد: من برای چندمین بار با درهای بسته این موسسه روبرو گشته و دیگر نمی دانم برای گرفتن مطالباتم به کجا مراجعه کنم که با وعده های دروغ مواجه نشوم.

به گزارش تابناک سپرده گذاران موسسه اعتباری کاسپین در ماه های گذشته نیز چند بار برای رسیدگی به مشکلات خود مقابل این شعبه در خیابان سجاد مشهد تجمع کردند.





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار