فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: براثر برخورد یک دستگاه وانت تویوتا با یک دستگاه پراید در مسیر بمپور - دلگان در جنوب استان پنج نفر کشته شدند.
کد خبر: ۴۵۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵ 08 July 2017
سرهنگ ایوب ستوده گفت با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در ساعت هفت صبح امروز در حدود 35 کیلو‌متری محور بمپور به دلگان ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: در این حادثه راننده وانت تویاتا به علت انحراف به چپ با خودور پراید برخورد کرد که به دلیل شدت ضربه وارده پنج نفر از سرنشینان پراید جان خود را از دست دادند.
وی خاطر نشان کرد: انحراف و تجاوز به چپ یکی از جمله علل شایع وقوع بسیاری از تصادفات است.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: رانندگان ملزم و موظف هستند که بین خطوط حرکت کنند به ویژه در نقاطی که خط ممتد است.
سرهنگ ستوده اظهار داشت: رانندگان حق گذشتن از خط ممتد را نداشته و بدیهی است بی توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی، ایمنی و جان راننده و سرنشینان را به خطر می اندازد.
وی افزود: شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان به دلیل گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه در شمال (زاهدان) و جنوب (ایرانشهر ) است.
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار