مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران گفت:‌ اداره راه و شهرسازی پردیس به اداره راه و شهرسازی پردیس و رودهن تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۴۵۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 08 July 2017
ذکریا صفرزاده در حاشیه بازدید از کمربندی جنوبی رودهن اظهار کرد: با توجه به اینکه ملک اداره راه و شهرسازی پردیس متعلق به رودهن است و در حوزه استحفاظی این شهر قرار دارد و همچنین خدمات محور مهم هراز در حوزه رودهن توسط این اداره صورت می‌گیرد، از این پس نام رودهن در کنار پردیس درج خواهد شد.
 
وی افزود: طی درخواست‌های مکرر مردمی و پیگیری‌های شورای اسلامی شهر، شهرداری و مسؤولان شهری و بخشی رودهن به زودی نام رودهن در کنار نام پردیس در تابلوی این اداره درج و همچنین در نامه‌نگاری‌ها و مکاتبات اداری رعایت می‌شود.
 
مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: پردیس در یک شهرستان مجزا و رودهن در یک شهرستانی دیگر قرار دارند؛ ولی با توجه به نزدیکی به یکدیگر خدمات راه‌های شهرستان پردیس و بخش رودهن توسط یک اداره صورت می‌پذیرد.
 
صفرزاده اضافه کرد: تا امروز تنها نام پردیس در تابلوی ورودی اداره و نامه‌نگاری‌های اداری ثبت شده بود و همین مسأله موجبات گلایه‌مندی مردم و مسؤولان بخش رودهن را فراهم کرده بود.
 
وی با بیان اینکه محور هراز در حوزه استحفاظی رودهن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: به زودی نام شهر رودهن در تابلوی ورودی اداره، مکاتبات و نامه‌نگاری‌های اداری ثبت و اداره راه و شهرسازی پردیس به اداره راه و شهرسازی پردیس و رودهن تبدیل خواهد شد.
 
مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد: امیدواریم بتوانیم خدمات خوبی در محورهای شهرستان پردیس و رودهن به همشهریان و مسافران ارائه دهیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار