کد خبر: ۴۶۷۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ 26 July 2017
تابناک سیستان و بلوچستان : دهیاران بخش مرکزی نیک شهر به منظور تبادل نظر بیشتر، بررسی مسائل و مشکلات پیش روی کاری و ارائه راهکار جهت رفع موانع گرد هم آمدند.
 
به گزارش تابناک از نیکشهر بخشدار مرکزی نیک شهر در این گردهمایی ماهیانه از بازدید سرزده از دهیاری های روستاها خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی که امسال در دستور کار داریم بمنظور پایش و ارزیابی عملکرد دهیاران ضمن حضور در روستاها و سلسله بازدیدهای سرزده به میان مردم خواهیم رفت و در خصوص نحوه تعامل و ارتباط دهیاران با روستائیان و عملکرد آنان بررسی های لازم بعمل خواهد آمد.
 
محمد بلوچ زهی با بیان اینکه هر ساله یک استراتژی و راهبرد را جهت مدیریت روستاها و ادامه خدمات رسانی مطلوب برای مردم در پیش گرفته ایم افزود: امسال نیز عزم ما بر تقویت توان دهیاری ها بمنظور توسعه روستایی متمرکز خواهد یافت.
 
وی مهمترین آفت مدیریت را روزمرگی عنوان نمود و از دهیاران که مدیران روستایی هستند خواست با برنامه ریزی درست،احساس مسئولیت و پویایی در حوزه کاری بر آفت روزمرگی غلبه نمایند.
 
بلوچ زهی با تشریح سنجش عملکرد دهیاری ها با محوریت رضایت مردم اظهار داشت: هر ماه به میان مردم روستاها خواهیم رفت برای سنجش فعالیت دهیاری ها و سپس از دهیارانی که بیشترین رضایت مردمی را در این سنجش کسب نمایند تجلیل و تقدیر بعمل خواهد آمد.
 
وی همچنین افزود: سنجش عملکرد دهیاری ها تمرکز بر تعامل با مردم است و پیگیری امورات آنان و همینطور سایر جهات خدمت از جمله عمرانی،اجتماعی،فرهنگی،گردشگری و ورزشی نیز مد نظر خواهد بود.
 
ضمن اشاره به شعار سال استانی یعنی سیستان و بلوچستان مقصد نهایی گردشگران ادامه داد یکی دیگر از برنامه های محوری بخشداری مرکزی در سال جاری معرفی قابلیت های گردشگری منطقه و توجه به زیرساخت های آن است.
 
بلوچ زهی ضمن اشاره به اینکه نگاه دولت نسبت به توسعه روستاها یک نگاه حمایت گونه بلند و مبتنی بر برنامه است گفت: مسئولان نیز موظف هستند طبق رویکرد حمایتی دولت نگاه ویژه ای نسبت به توسعه روستاها داشته باشند.
 
وی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم گامهای بلند توسعه ای نسبت به روستاهای بخش مرکزی برداشته شده است خاطرنشان کرد ساخت سه مرکز بهداشتی درمانی در روستاهای مخت،کشیک و کوچینک،بهره برداری خانه بهداشت در روستاهای نوک آباد،داروکان، برقرسانی به روستاهای فاقد برق،آسفالت و رگلاژ راههای روستایی، بهره برداری از شبکه آب شرب روستاهای مختلف از جمله خیرآباد،گوجگ،آسفالت مسیر هیچان،زیرک آباد،کشیک،کهورکان،شگیم،تواران،سهرک و.. و رگلاژه راههای روستایی، راه اندازی دکل دیجیتال روستاهای هیچان،کشیک،مخت،کوشک و قریه ملا و پتان،نیکوجهان،کوچینک،چاه علی و... را تنها گوشه ای از طرحهای عمرانی منطقه دانست.
 
وی ضمت تشکر از همه مسئولان و مدیرانی که در راستای توسعه و عمران این بخش گام برمی دارند افزود: طی روزهای گذشته پروژه های بسیار مهمی از جمله تصویب مجتمع آبرسانی 25 روستای پائین دست سد خیرآباد در کمیته برنامه ریزی شهرستان و همینطور کلنگ زنی مجتمع آبرسانی 5 روستایی منطقه هنزم و زیردان عملی گردد که موجب خوشحالی مردم منطقه گردید.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار