نماینده ولی فقیه دراستان سیستان و بلوچستان با اشاره به این که وعده های رئیس جمهوری به پشتوانه چهارسال تجربه او در مدیریت کلان است، گفت: تشکیل کابینه جامع، گام اول موفقیت روحانی در دولت دوازدهم است.
کد خبر: ۴۶۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲ 28 July 2017
آیت الله عباسعلی سلیمانی روز جمعه در گفت وگوی تلفنی با خبرنگار سیاسی ایرنا بر ایجاد تفاهم و تعامل دولت و مجلس برای تشکیل کابینه دولت دوازدهم تاکید کرد و گفت: الگو و معیارهای اصلی برای تشکیل کابینه دوازدهم باید مصلحت نظام، کارآمدی و شایسته سالاری باشد، نه جناح مداری و حزب مداری.
وی با ابراز تاسف از این که برخی از جریان ها و گروه های سیاسی ادعا می کنند صرفا آنها عامل موفقیت دکتر روحانی در انتخابات بوده اند، اظهار داشت: اگرچه این مدعیان می خواهند رئیس جمهوری را وامدار خود کنند، اما روحانی باید برای حفظ حیثیت و آبروی چهارساله آینده دولت، یک کابینه جامع و کارآمد از همه طیف ها و گروه های سیاسی تشکیل دهد.

*روحانی به وعده هایش باور دارد/ چهارسال تجربه در مدیریت کلان پشتوانه وعده های روحانی
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان افزود: وعده هایی که حسن روحانی در این دوره از انتخابات به جامعه داد مثل دوره قبل نبود، چهارسال تجربه مدیریت کلان پشت سر وعده های روحانی بود.
آیت الله سلیمانی تصریح کرد: روحانی قطعا در حوزه اجرا و عمل باور دارد که می تواند این وعده ها را اجرایی کند؛ اگر این وعده ها قابل اجرا نبود رئیس جمهوری آنها را عنوان نمی کرد.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان درمجلس خبرگان رهبری تشکیل کابینه ای جامع را از وظایف سنگین دکتر روحانی در این دوره عنوان کرد و افزود: کابینه دوازدهم نباید به جناح و طیف سیاسی خاصی وابسته و وامدار باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار