تحقق خدمات مطلوب سوخت رسانی با اجرای طرح درجه بندی جایگاه ها
با اجرای طرح درجه بندی جایگاههای عرضه سوخت که با هدف پایش عملکرد جایگاهها و ارائه خدمات مطلوب سوخترسانی و رعایت مقررات ،الزامات و دستورالعملهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به صورت دوره ای و با تلاش و همت کارشناسان و مسئولین مربوطه در منطقه آذربایجان شرقی انجام می شود، 80% جایگاههای این منطقه حائز درجه ممتاز و یک گردید.
کد خبر: ۴۷۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 02 August 2017
به گزارش تابناک تبریز، ابوالفضل روح اللهی مدیر منطقه با اشاره به اهمیت چرخه تأمین، ذخیره سازی و توزیع مطلوب و به موقع فرآورده های نفتی در زندگی روزمره جامعه گفت: ارائه خدمات مطلوب در عرصه سوخت رسانی در گرو تلاش و همت مجموعه خدوم صنعت نفت و پایش عملکرد در فرایند سوخت رسانی به ویژه جایگاههای عرضه سوخت می باشد. لذا طرح درجه بندی جایگاههای عرضه سوخت با هدف پایش عملکرد جایگاهها و ایجاد رقابت در بهبود ارائه خدمات و رعایت مقررات ،الزامات و دستورالعملهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به صورت دوره ای با تلاش و همت کارشناسان و مسئولین مربوطه در منطقه آذربایجان شرقی اجرا می گردد.
 
 
مدیر منطقه آذربایجان شرقی در ادامه افزود: با توجه به نتایج به دست آمده از اجرای طرح درجه بندی جایگاههای عرضه مواد نفتی در نیمه اول سال 96  از تعداد 154 باب جایگاه عرضه سوخت، 123 باب ممتاز و درجه یک می باشد. که80 درصد از جایگاه های مواد نفتی منطقه آذربایجان شرقی را شامل می شود.
 
 
گفتنی است: طرح درجه بندی جایگاههای عرضه مواد نفتی با همکاری واحدهای مهندسی، HSE ، سامانه هوشمند سوخت و بازرگانی منطقه با تکمیل چک لیستهای مربوطه و بررسی مسائل فنی عملیاتی، رعایت مقررات و الزامات ایمنی و زیست محیطی، نیز موارد سامانه هوشمند سوخت، کنترل و نظارت به اجرا در می آید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار