امام جمعه خاش سیستان و بلوچستان گفت: دولت و مجلس شورای اسلامی برای تشکیل یک کابینه قوی و کارآمد باید نهایت تلاش و همکاری را با یکدیگر داشته باشند تا شاهد خدمات رسانی مطوب به مردم بود.
کد خبر: ۴۷۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶ 12 August 2017

به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه های این هفته نماز جمعه خاش اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به وزیران دارای برنامه و هدفمند رای اعتماد دهند تا شاهد رونق کسب و کار در کشور باشیم.
وی ادامه داد: افرادی باید به عنوان وزیر وارد کابینه دوازدهم شوند که از توان خدمتی بالایی برخوردار باشند.
وی با اشاره به 17 مرداد روز خبرنگار گفت: خبرنگاران به عنوان قشر دلسوز و سخت کوش جامعه عملکرد موفق و تاثیرگذاری در کشور دارند.
وی بیان کرد: کار و تلاش خبرنگاران نوعی ایثار و فداکاری است زیرا این قشر موثر در جامعه از حقوق و مزایا محرومند و با از خودگذشتگی برای حل مشکلات مردم خدمت می کنند.
امام جمعه خاش با اشاره به موسم حج گفت: شرکت مسلمانان در مناسک حج که گردهمایی بزرگ امت اسلامی در سرزمین وحی محسوب می شود مصداق برجسته ای از اتحاد و همدلی و رسیدن به قرب الهی است.
امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت شهرستان خاش نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: وزیران پیشنهادی دولت باید دارای برنامه و اولویت کاری برای خدمت به تمام اقشار ملت به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته باشند.
مولوی محمدعلی شهنوازی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رای اعتماد به وزیران با تجربه و کارآمد به تشکیل دولت خدمتگذار کمک کنند.
وی با تبریک مناسبتهای هفته و تجلیل از خدمات خبرنگاران بر ضرورت استفاده از مدیران توانمند در منطقه برای حل مشکلات مردم تاکید کرد.
امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت شهرستان خاش نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه غیب دان و آگاه بر تمام مسائل پروردگار متعال است افزود: هیچ مخلوقی در عالم نوری، ناری، ملک، جن، بزرگ، مرده و زنده و غیره در زمینه غیب توانمند نیستند و به مصداق آیات قرآن همه آنان برای برآورده کردن امور خود محتاج خالق یکتا هستند.
مولوی محمد عثمان قلندرزهی بیان کرد: شنونده، دانا، بصیر و آگاه بر تمام حالات انسانها پروردگار متعال است.
وی افزود: جامعه اهل سنت در حدود چهار دهه از عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف کشور اعم از سیاسی، اجتماعی، حفظ نظام و مقابله با دشمنان حضوری یکپارچه و منسجم داشته اند.
وی تاکید کرد: جامعه اهل سنت وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی بارها به اثبات رسانده اند و امیدواریم در مدیریت های کلان از این قشر دلسوز کشور استفاده شود.
امام جمعه مسجد جامع حنفاء اهل سنت شهرستان خاش نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: حج از ارکان مهم اسلام است که در آن ابهت مسلمانان به دنیا نشان داده می شود.
مولوی عبدالستار حسین زهی از دست اندرکاران برنامه شبهای کویر صدا و سیمای سیستان و بلوچستان که در خاش برنامه اجرا کردند و از نظرات علما و ائمه جمعه استفاده نکرده بودند گلایه کرد.
به گزارش ایرنا خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار