کد خبر: ۴۷۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۱ 15 August 2017
رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان از آزادی یک فرد گروگان شده ظرف کمتر از 8 ساعت توسط مأموران پلیس خبر داد و گفت: در این رابطه یک گروگان‌گیر دستگیر شده است

به گزارش ایسنا، «محمد فروغی» در تشریح جزئیات گروگان‌گیری اخیر در بخش جازموریان گفت: صبح یکشنبه فردی 60 ساله از جلوی باغ کشاورزی خود در شهرستان جیرفت توسط 3 آدم‌ربا به‌صورت مسلحانه ربوده می‌شود.

وی اظهار کرد: بلافاصله پس از کسب گزارش آدم‌ربائی رسیدگی به این موضوع در دستور کار سیستم قضائی و پلیس قرار گرفت و تدابیر لازم در جهت شناسایی و دستگیری گروگان‌گیران اتخاذ شد.

این مقام قضائی خاطرنشان کرد: طی یکسری اقدامات اطلاعاتی مشخص شد گروگان‌گیران قصد انتقال فرد ربوده شده به استان سیستان وبلوچستان را دارند.

فروغی تصریح کرد: در اقدام بعدی و پس از یکسری کارهای اطلاعاتی محل اختفای گروگان‌گیران در منطقه میاندران(روستای پنگ)از توابع بخش جازموریان مورد شناسایی مأموران پلیس قرار گرفت.

رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان افزود: در نهایت طی یک درگیری مسلحانه که با تعقیب و گریز یک ساعته همراه بود، فرد ربوده شده سالم آزاد شد و یکی از گروگان‌گیران که اهل جنوب استان کرمان می‌باشد دستگیر شده است.

وی با بیان این‌که در این عملیات یک دستگاه خودروی سورای پژو 405 کشف و توقیف شده است، افزود: دستورات قضائی لازم  برای دستگیری دو نفر دیگر از گروگان‌گیران که اهل سیستان و بلوچستان می‌باشند صادر شده است.

این مقام قضائی با اشاره به این‌که تحقیقات تکمیلی در جهت علت و انگیزه این گروگان‌گیری در حال بررسی است، خاطر نشان کرد: پرونده برای ادامه رسیدگی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت ارسال شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار