مدیرکل کمیته امداد استان قم:
مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: امسال نیز با همکاری بانک‌ها ۱۸۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد(ره) قم در راستای اقتصاد مقاومتی توانمند خواهند شد.
کد خبر: ۴۸۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۵ 06 September 2017
به گزارش تابناک قم، اکبر میرشکار در ششمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، بابیان اینکه یکی از هدف‌گذاری‌های سال 96 ، بحث توانمندسازی خانواده‌ها است، اظهار داشت: در همین راستا با نگاه بسیار خوبی که مجلس شورای اسلامی و دولت داشتند اعتبارات بسیار خوبی برای توانمندسازی خانواده‌ها تخصیص یافت و قرار بر این شد که خانواده‌های مستعد را شناسایی کنیم.

وی افزود: این خانواده‌ها اگر نیاز به آموزش دارند در دوره‌های آموزشی قرار می‌گیرند و با تشویق‌هایی که از سوی کمیته امداد صورت می‌گیرند تلاش شده جهت‌گیری خوبی در این جهت انجام‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم بابیان اینکه 1800 نفر برای ایجاد اشتغال شناسایی شده‌اند، گفت: تاکنون 750 نفر به بانک‌ها معرفی شده‌اند و بانک ملی بیشترین سهم را در این زمینه داشته است.

میرشکار بیان کرد: ایجاد پنل های 5 کیلو واتی خورشیدی در روستای سراجه به عنوان نخستین پنل  از کارهای مهمی بود که از سوی کمیته امداد قم انجام شد همچنین تا چند ماه آینده 100 مورد دیگر را به انجام خواهیم رساند.

وی اظهار داشت: تعدادی از جوانان خانواده‌ها که گواهی‌نامه داشتند برنامه واگذاری نیسان وانت برایشان انجام شد، با هماهنگی‌های صورت گرفته ‌30 میلیون تومان وام به‌صورت وام قرض‌الحسنه به آن‌ها اختصاص داده شد و در مرحله نخست 20 دستگاه واگذار شد تمام این کارها برای این است که خانواده‌ها روی پای خود بایستند و همه در راستای اقتصاد مقاومتی است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم  بابیان اینکه امسال نیز با همکاری بانک‌ها 1800 خانوار در راستای اقتصاد  مقاومتی توانمند خواهند شد، گفت: امیدواریم این روند سرعت بیشتری بگیرد و سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال برای خانواده‌های تحت پوشش نیز مثمر ثمر باشد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار