در نخستین افطاری سیاسی در مشهد و با حضور صادق خرازی بیان شد؛
دکتر سید محمد صادق خرازي در افطاري اصلاح طلبان در آسايشگاه معلولين فياض‌بخش مشهد سخنرانی كرد درحالیکه نقد رویکردهای دولت سابق مهمترین موضوع نطق آتشینش را شامل می‌شد.
کد خبر: ۴۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۱ 20 June 2015
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در اجتماع اصلاح طلبان مشهد گفت:ما درك ميكنيم چرا دولت ستيزي ميشود دلواپسان بسان نامحرمان فرار بجلو مي‌خواهند بكنند ونمي‌خواهند پاسخگوی  عملكرد ٨ ساله خود باشند غافل از انكه جامعه را بشناسند از عملكرد قوه قضاييه بايست سپاسگذاري كرد صريح بي پرده بايست به پرسش های مردم پاسخ گفت.


صادق خرازی با اشاره به اینکه امروز ايران قدرت مطلق منطقه است دليل آن را عمق استراتژي خاورميانه ايي نظام دانست و افزود: آقايان دولتمردان سابق متوجه نيستند كه در خلوت چه صحبت هايي عليه انقلاب و محكمات آن كرده و مي‌كنند.
عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان افزود: من گفتم با صداي بلند هم گفتم براي فريضه امر به معروف خون كمترين هديه ايي است كه خواهيم داد.براي إفشاي انحراف و براي مقابله با التقاط بايست خون بدهيم تا پرده ها كنار زده شود تا مدعيان بهره بردار از مقدسات مردم إفشاء شوند.
سياست خارجي آنها دشمن شاد كن شده بود منافع ملي را قرباني اميال خودشان كرده بودند و اگر نبود زيركي و هوشمندي رهبري معلوم نبود اين آقايان چه بر سر كشور آورده بودند.
وی تصریح کرد : ما ترجيح ميدهيم سكوت كنيم به كلي گويی بسنده ميكنيم چون مقلد رهبري هستيم اهل شريعت هستيم نه مثل آنان كه طريقتي مي انديشند و خيمه انقلاب را آلوده كرده و مي‌كنند.
خرازی تاکید کرد : اگر اصلاح طلبي بخواهد به عنوان يك واقعيت مترقي خدمت كند و ادامه حيات دهد بايست ملتزم به مباني قانون اساسي باشد. اگر امسال را رهبري سال دولت ملت تاكيد فرموده اند چرا بر خلاف نظر رهبري در پوشش دلواپسی دولت ستيزی مي‌كنند



وی افزود: مردم نيت دلواپسان را نيك ميدانند و مقصود و دکانها را خوب ميفهمند. امر به معروف از مباني اصولي دين است اگر در راه امر به معروف خون بدهيم كار بزرگي نكرده اند ما براي بارور شدن شجره طيبه انقلاب امام خميني و اهداف اسلام ناب محمدي كه رهبري منادي ان هستند خون ميدهيم. و افتخار ميكنيم كه أهل شريعت هستيم نه مروج طريقت.
خرازي با اشاره به حقيقت و گوهر دين تاكيد كرد بايست ملتزم به احكام و أصول و فروع دين بود.  گفت:  امر به معروف و نهي از منكر در ذات و اصالت دين مهمترين عنصر زندگي جمعي ما مسلمانان است.
وي تاكيد كرد انحراف و التقاط دو لبه يك تيغ خطرناكي است كه إيمان و أمان مردم را تهديد مي‌كند برخي با بيان نظرياتشان انحراف را در رنگرزي و فرصت طلبي اميخته كرده اند و باعث انحراف در جامعه شده اند انچه طي يك دهه گذشته در ايران رخ داده است انحرافات سازمان يافته است اگر به تاريخ برگرديم انحراف اخباريون منتج به پديده باور هاي شاذ شد و تاريخ نشان ميدهد با سوء استفاده از باور ها و اعتقادات مردم و بهره گيري از روحيه پاك مردم نحله هاي ازلي و بهائي و بابي گري شكل گرفت ان كسان كه نماز شب ميخواندند كه خدمت امام عصر برسند پس از مدتي ادعاي امام زمان بودن  سپس ادعاي پيامبري و رسالت و پس از آن ادعای خداوندی كردند.
التقاط هم روي ديگر خطرناكي است كه در پيش پاي جوانان فريبندگی مي‌كند برخي با اعتقادات مردم بازي مي‌كنند و با ورود فرهنگ ليبراليسم در پي زدودن مباني ناب اسلام هستند به هر صورت بايداهل علم وخرد با اين دو پديده كه ريشه تاريخي دارند مبارزه و مجاهدت كنند
كساني كه به تاريخ ورود دارند مي‌دانند كه بزرگ مردي چون علامه وحيد بهبهاني چگونه يك تنه در برابر اين انحراف ايستاد ؛ دوران معاصر هم شهيد مطهري رضوان خدا بر او ياد چگونه با خط انحراف و التقاط مبارزه كرد.
وی ادامه داد: 10 سال تمام شما با إمكانات و ابزارهاي تبليغاتي بدنبال فريب مردم بوديد شعار عدالت كه مهمترين و ارزشمند ترين شعار اصيل انقلاب و تحقق عدالت اجتماعي را به بد نامي كشانديد.
 خرازی در ادامه صحبت های خود یادآور شد: سوال بزرگ اين است آيا با دست ناپاك و رفتار دوگانه ميتوان منجي بشر بود و ميتوان مبشر عدالت و فريادگر ضد استثمار استبداد و استعمار بود
آري ما براي تحقق امر به معروف اماده هستيم خون خودمان را تقديم كنيم و چه ارزشي بالاتر از اينكه به ارزوي خود يعنی  شهادت برسيم .
تهديد نكنيد ملت ايران بيدار است مردم ايران به پشتوانه مجاهدت هاي طولاني و تقيد به مياني ديني همواره در باور هاي خود دچار لغزش نخواهد شد چشمان بيدار و تيز بين رهبري ناظر بر همه تحولات منطقه أسير مذاكرات بين المللي ايران است.
سفیر سابق ایران در سازمان ملل افزود: سال همدلي و همكاري ميان دولت و ملت بايست جدي تلقی شود

می خواستند از روحانیت عبور کنند

خرازی در ادامه یادآور شد: کسانی که به نام حمايت از روحانيت و اصول دين به قدرت رسيدند پس از چند ايام كوتاه از روحانيت مرجعيت و رهبري ميخواستند عبور كنند اينها با انحراف طريقتي در پي شريعت زدايي از دين هستند. همه علماء به كرات اين واقعيت تلخ را درك كرده اند ولي امروز از شانتاژ خبري انحرافيون نگرانند. بايست شجاعت بخرج داد مگر شهيد مطهري در راه مبارزه با انحراف و التقاط خون ندادند اينهمه شهيد كه علمداران ارزشمند اسلام اجتهاد واسلام انقلاب تقديم كردند براي اين بود كه انحراف و التقاط از جامعه رخ بر بندد. اصول اصلاحات را الوده به التقاط  و انحراف نخواهيم كرد. اصلاحات با وحدت به نتيجه مي‌رسد.
 
6
منبع : ندای ایرانیان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار