کد خبر: ۴۹۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 25 September 2017
33 ورزشکار و مربی قهرمان کشوری و آسیایی رشته های ووشو، بوکس، کشتی، دو و میدانی، پهلوانی و زورخانه ای، سپک تاکرا و بدمینتون سیستان و بلوچستان امروز /دوشنبه/ با حضور مسئولان استانی مورد تجلیل قرار گرفتند.
به گزارش ایرنا معاون هماهنگی، برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان در این نشست گفت: با توجه به اهمیت حوزه جوانان، استانداری در چند سال اخیر توجه به زیر ساخت های ورزشی این استان را در اولویت خود قرار داده است.
مهرداد عرب اول افزود: همچنین در کنار توجه به زیر ساخت ها، تدوین سند توسعه ورزش سیستان و بلوچستان نیز مورد توجه جدی قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه همه این اقدامات با وجود مشکلات مالی صورت گرفته است گفت: با توجه به موفقیت های فراوان ورزشکاران سیستان و بلوچستان در چند سال اخیر و اهمیت این حوزه این نهاد تمام تلاش های خود را برای احیای طرح های ورزشی و اتمام طرح های نیمه تمام بکار خواهد گرفت.
معاون هماهنگی، برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: توسعه فضاهای ورزشی رشته های مدال آور نظیر کبدی، کریکت و غیره به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.
محمود دولت کردستانی مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان نیز در این نشست بر حمایت از نهادها و دستگاههای افتخار آفرین تاکید کرد.
به گزارش ایرنا در این آیین از علیرضا ریکی و زینب عباسی در رشته ووشو، بلال گورچانی، محمد حسن زهی، عرفان جمالزهی، سعید شعلی بر، عمران سوری زائی و محمود نهتانی در رشته بوکس، محمد غلامی، ابوالفضل شهرکی نیا، دانیال ریگی، محمد بزی، محمدرضا سلیمانی، محمود شیخی، عباس آرامی و علی محمد کردی تمندانی در رشته کشتی و عبدالرحیم درزاده، محمد داد الله زهی، امید امیریان و بهرام بمپوری در رشته دو و میدانی تجلیل شد.
عطاالله موسوی، علیرضا رزمخواه و سیدرضا موسوی در رشته پهلوانی و زورخانه ای، حسن انتظاری، علی ایثار، علی شیبانی، حسین انتظاری، محمودرضا قربانی منفرد و مجتبی کیخا در رشته سپک تاکرا و محمدمهدی میرشکاری، صالح سنگتراش و محمودرضا نوری زاده در رشته بدمینتون از دیگر تجلیل شدگان هستند.
افزون بر 70 هزار ورزشکار در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان سازماندهی شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار