کد خبر: ۵۰۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۹ 08 October 2017
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر سیستان و بلوچستان از حیث جذب سرمایه‌گذار خارجی سومین استان کشور است که نشانه از امنیت خوب این منطقه دارد.

علی اوسط هاشمی گفت رمز موفقیت کشور همبستگی ملت و دولت است که به راحتی محقق نمی‌شود این باور اگر شکل بگیرد در مسیری قدم می‌نهیم که مولا علی (ع) از ما انتظار دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: باید سخنان حضرت علی (ع) در نهج البلاغه را سرلوحه کارمان قرار دهیم، قانون گرایی و ضابطه‌مندی یکی از مهمترین ویژگی های حضرت علی (ع) بود.

این مسؤول ادامه داد: حضرت علی (ع) امر به معروف و نهی از منکر را در مقابل قدرت نهادینه کرد، دین ما بزرگترین ظرفیت را دارد و باید این نوع رویکردها را مبنا قرار دهیم.

وی گفت: برای حفظ و پایداری نظام هزینه‌های فراوانی شده که نمونه آن شهید حججی و امثال وی است.

هاشمی بیان کرد: فصل جدیدی را استان در پیش رو داریم امروز نرخ جذب بیسواد در کشور ما دو دهم درصد است در استان 4.5 درصد است و 90 برابر نرخ متوسط کشور ما جذب کلاس درس کرده ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر 13 هزار میلیارد تومان سرمایه جذب شده ، ظرفیت بندر چابهار به هشت ونیم میلیون تن رسیده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در سیستان نیز طرح آبیاری 46 هزار هکتار از اراضی کشاورزی در حال انجام است، گفت: فضای استان تغییر کرده و سومین استان از نظر حیث جذب سرمایه خارجی هستیم  که نشانه امنیت خوب استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار