کد خبر: ۵۰۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ 08 October 2017
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: امروز حراست و حفاظت از ارزش ها، ظرفیت ها و توانمندی های نیروی انتظامی برای تمام شهروندان قابل مشاهده و اندازه گیری می باشد و مورد ارزیابی قرار می گیرد.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، سردار محمد قنبری در مراسم صبحگاه مشترک در زاهدان افزود: امنیت یکی از نیاز های اساسی جامعه بشری می باشد و امروز نیروی انتظامی در نوک پیکان در کنار سایر نیروهای مسلح در تامین امنیت جامعه گام بر می دارد و این وظیفه مهم را به دوش می کشد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان همچنین اظهار داشت: امنیت ذهنی یک احساس چند بعدی است که به فراخور نگرش ها و ابعاد مختلف تعریف و درک می شود و میزان احساس امنیت در جامعه را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: هفته ناجا فرصت مناسبی است که با بیان فعالیت ها و خدمات کارکنان، ضریب احساس امنیت را در جامعه گسترش و تقویت کنیم.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره با اینکه آرامش و آسایش مردم در سایه امنیت حاصل می شود، بیان داشت: پیشرفت های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با امنیت بوجود می آید و این رشد و تعالی همگرایی را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی افزایش می دهد و انقلاب اسلامی در بین شهروندان مقبولیت کامل پیدا می کند.

سردار قنبری خاطر نشان کرد: در این هفته با انجام خدمات انتظامی مضاعف با مردم عزیزمان ارتباط تنگاتنگی برقرار خواهیم کرد و آنها را در اجرای برنامه های متنوع هفته ناجا مشارکت خواهیم داد تا با وظایف و ماموریت های نیروی انتظامی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: منطقه خاور میانه با نقشه های شوم استکبار جهانی در جنگ و آتش می باشد ولی کشور ما با رهبری عالمانه مقام معظم رهبری و تلاش و جهاد ایثار گونه نیروهای نظامی و انتظامی در اوج آرامش و امنیت قرار دارد و دارای اقتدار مثال زدنی در جهان می باشد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: استان سیستان و بلوچستان به دلیل موقعیت جفرافیای امنیتی خاص حود نشانگاه دشمنان برای ضربه زدن به کشور می باشد ولی شهروندان شیعه و سنی ما با وحدت و همبستگی در برقراری نظم و امنیت این خطه با همکاری نیروهای مسلح تمام نقشه های شوم دشمنان را خنثی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود با اشاره به کاهش چشمگیر جرایم و آسیب های اجتماعی با تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم انتظامی در این استان، خاطر نشان کرد: از همکاری خوب و صمیمانه مردم در ارتقاء نظم و امنیت در جامعه تشکر می کنیم و از خداوند منان می خواهیم که سربازان خوبی برای امام زمان(عج) و فرمانده معظم کل قوا و خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار