مدیران ارشد سازمان همکاری‌های بین‌المللی ژاپنJICA از سایت شهرک پتروشیمی مکران بازدید نمودند. در این بازدید تاناکا قائم مقام این سازمان علاوه بر آشنایی با فعالیت های صورت گرفته و طرح های مستقر در شهرک پتروشیمی مکران، به بررسی روش های سرمایه گذاری در این شهرک پرداخت.
کد خبر: ۵۰۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 11 October 2017
به گزارش خبرنگار تابناک سیستان و بلوچستان وی ضمن تمجید از این مگاپروژه و تاکید بر نقش آن در توسعه صنعت پتروشیمی منطقه، به بیان علاقه مندی های سرمایه گذاران بخش خصوصی ژاپن و اعلام جذابیت های سرمایه‌گذاری توسط سرمایه گذاران ژاپنی پرداخت.
تاناکا در گفتگویی کوتاه درخصوص این بازدید گفت JICA مترصد بررسی پروژه‌های مستعد جذب سرمایه در کشورهای در حال توسعه است و در این بازدید، بیشتر هدف ما آشنایی با مخازن مورد نیاز برای ذخیره سازی محصولات پتروشیمی می باشد.
محمدرضا موثقی ‌نیا مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران در این دیدار هدف از اجرای این مطالعات را اهمیت بالای موضوع محیط زیست و مهندسی ایمنی برای شهرک پتروشیمی مکران دانست و بیان کرد امید است با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز، این شهرک را به صورت دوستدار محیط زیست راه اندازی کنیم و الگویی برای مجموعه های مشابه در منطقه و جهان باشیم. وی به علاقه مندی ژاپنی ها برای سرمایه گذاری در این شهرک اشاره نمود و بیان داشت ما پیشنهادات همه سرمایه‌گذاران را بررسی می‌کنیم و علاقه مند به حضور آنها در این طرح عظیم می‌باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار