نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی اظهارات اخیر ترامپ را شبیه راه انداختن بازی زرگری دانست و گفت: به نظر می رسد ترامپ به دنبال گرفتن امتیازات بیشتر است.
کد خبر: ۵۰۹۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 15 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا ، اظهار کرد: کینه و عداوت آمریکا با ایرانیان سابقه دیرینه داشته و حتی به سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز محدود نمی‌شود و نمونه بارز آن را در جریان کودتای 28 مرداد در سالهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بودیم.

حسینی کیا تاکید کرد: دشمن، دشمن است و هیچ وقت هم از کینه و عداوت دست بر نخواهد داشت و همواره جز براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نیز در سر نخواهد پروراند. 

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه اظهارات اخیر ترامپ بوی زیاده‌خواهی می‌دهد، عنوان کرد: به نظر می رسد ترامپ با این اظهارات خود به دنبال امتیاز گرفتن بیشتر است.

حسینی کیا با اشاره به اینکه برخی ترامپ را دیوانه می دانند، عنوان کرد: ما باید واقع بین باشیم و به چنین فرد دیوانه ای اعتماد نکنیم. آن چیزی که همواره برای آمریکا و آمریکائیان مطرح بوده منافعشان است و برای رسیدن به منافع خود هم به هیچ دولتی رحم نخواهند کرد.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای دشمنان ما نه خون کسی محترم است و نه حتی کشور و قانونی، بیان کرد: آنها تا زمانی بر عهد و پیمان خود هستند که منافعشان تامین شود و هر جایی که منافعشان تامین نشود و یا ظرفیت زیاده خواهی ببینند، عهد و پیمان نمی شناسند.

وی با اشاره به محکومیت اظهارات ترامپ از سوی کشورهای اروپایی عنوان کرد: اروپائیان هم به دنبال منافع خودشان هستند و همراه شدن آنها با ترامپ و اظهاراتش خیلی دور از انتظار نیست.

حسینی کیا با یادآوری اینکه آن چیزی که برای همپیمانان ایران در برجام اهمیت دارد منافعشان است، افزود: محکوم کنندگان اظهارت ترامپ هم به دنبال منافع خودشان هستند و اگر سرسوزنی ببینند که منافعشان تامین نمی شود، به زمره یاران آمریکا خواهند پیوست.

وی همچنین با اشاره به اظهارات مطرح شده از سوی آمریکا در مورد سپاه پاسداران، عنوان کرد: این اظهارات نشان از این دارد که سپاه نه در اعماق وجود مردم، بلکه حتی در منطقه حرف اول را می زند و تمامی این حرف ها هم به همین دلیل است.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز همه مردم ایران اسلامی سپاه را نماد اقتدار نظام می دانند و به آن می بالند، تصریح کرد: دشمنان وقتی می بینند زحمات و هزینه کردن هایشان در عراق و سوریه نه تنها نتیجه ای نداشته بلکه جایگاهشان را هم خدشه دار کرده، اینچنین از دست سپاه عصبانی هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار