یک فروند هواپیمای ATR ناوگان هوایی ایران ایر که با توجه به کاهش تحریم های بین المللی علیه ایران در خزید هواپیما به تازگی به ناوگان هما افزوده شده است، برای اولین بار در فرودگاه ایرانشهر به زمین نشست.
کد خبر: ۵۰۹۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰ 17 October 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان یک فروند هواپیمای ای تی آر 70 نفر متعلق به شرکت ایران ایر که پس از برجام خریداری شده در فرودگاه ایرانشهر به زمین نشست.
بر پایه این گزارش در زمان فرود این هواپیما در فرودگاه ایرانشهر دکتر امینی فردنماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان، به همراه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر، امامان جمعه تشییع و تسنن و جمعی از معتمدان و ریش سفیدان شهرستان ایرانشهر در محل فرودگاه حضور داشتند.
یکی از مسئولین محلی فرودگاه به خبرنگار ما گفت این هواپیما با هدف پرواز در دو استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان در نظر گرفته شده است و قرار است دو نوبت پرواز هفتگی در شهرستان ایرانشهر داشته باشد.
مسئول دفتر نماینده مردم ایرانشهر نیز گفت پس از پیگیری های انجام شده توسط دکترامینی فرد در خصوص افزایش پروازهای فرودگاه ایرانشهر و با همکاری شرکت هواپیمایی ایران ایر یک فروند هواپیمای ای تی آر برای انجام پروازهای جنوب شرق کشور تخصیص یافت.
وی گفت: ظرفیت این هواپیمای مسافربری هفتاد نفر می باشد و برای مسیرهای ورودی و خروجی بندرعباس-زاهدان-ایرانشهر-چابهار و بالعکس در روزهای سه شنبه هر هفته و مسیر بندرعباس-زاهدان-ایرانشهر-چابهار و چابهار-زاهدان-بندرعباس در روز شنبه هر هفته در اختیار مردم خونگرم ایرانشهر است.
وی افزود: با راه اندازی این پرواز تعداد پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه ایرانشهر به ده پرواز در هفته افزایش یافت و پیگیری راه اندازی پروازهای مسیر ایرانشهر به کرمان، یزد و مشهد با توجه به ظرفیت مورد نیاز شهرستان هستیم.
هواپیمای برجامی در ایرانشهر+ تصاویر/ تخصیص یک فروند ATR70 به مسیرهای جنوب شرق کشور 
هواپیمای برجامی در ایرانشهر+ تصاویر/ تخصیص یک فروند ATR70 به مسیرهای جنوب شرق کشور 
هواپیمای برجامی در ایرانشهر+ تصاویر/ تخصیص یک فروند ATR70 به مسیرهای جنوب شرق کشور 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
روحانی مچکریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
ببینید به چه روزی افتادیم که با هواپیما عکس یادگاری میگیریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار