کد خبر: ۵۱۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 25 October 2017
به گزارش تابناک یزد،مسئول طرح هجرت استان یزد درجلسه بهبود عملکرد مدارس طرح هجرت مهریزگفت: این طرح در مدارس اجرا می شود و نقش مهمی در بهسازی مدارس، غنی سازی اوقات فراغت جوانان و افزایش روحیه مسئولیت پذیری آنان دارد.وی هدف اصلی و ملاک این طرح در مدارس را اجرای طرح تربیتی با شاخص های ده گانه  طبق دستور العملی که از قبل به مدارس و مربیان ارجاع داده شده است بر شمرد.
حجه الاسلام حسینی پور در ادامه افزود:  زمینه سازی مناسب برای کلاس مداوم و مستمر برای مربیان جهت پیاده نمودن طرح های تربیتی ،تعامل با دانش آموزان و  جذب آن ها  به فعالیت های معنوی از انتظارات این مدیریت از مدارس می باشد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: در باب تامین نیروی بیشتر برای مابقی مدارس مقرر شد کمیته ای با حضور مسئولین شهرستان و مسئولین طرح هجرت استان جهت نیروی های جدید با مساعدت خیرین بزرگوار تشکیل گردد.
هدایت دهقانیزاده معاونت پرورشی و فرهنگی شهرستان مهریزاجرای طرح هجرت را آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با روحیه جهادی، انقلابی و سازندگی و غنی سازی اوقات فراغت آنان برشمردو گفت:  8 مدرسه دخترانه و 2 مدرسه پسرانه به عنوان مجری طرح هجرت در مقطع متوسطه دوره اول شهرستان هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار