علي شجاعي:
تابناک: سرپرست تيم فوتبال ذوب آهن گفت: هنوز از سوي سرمربي تيم هيچ ليست خروجي‌ اعلام نشده است. امسال هم در فصل نقل و انتقالات موفق عمل مي‌كنيم و از همان قدم اول با قدرت ظاهر خواهيم شد.
کد خبر: ۵۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱ 23 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علي شجاعي اظهاركرد: تمرينات ذوب‌آهن 3 روز است كه به طور منظم و جدي آغاز شده است و اكثر بازيكنان در اين تمرينات حضور داشته‌اند. فقط كارلوس سانتوز و علي حمام در تمرينات حاضر نبودند كه به زودي به تركيب تيم اضافه خواهند شد.

وي افزود: هنوز از سوي سرمربي تيم هيچ ليست خروجي‌ اعلام نشده است. به لطف خدا امسال هم در فصل نقل و انتقالات موفق عمل مي‌كنيم و از همان قدم اول با قدرت ظاهر خواهيم شد. به هر حال امسال بايد در 3 جبهه مختلف بجنگيم و به خصوص در آسيا بايد موفق عمل كنيم تا نماينده خوبي براي ايران باشيم.

سرپرست تيم فوتبال ذوب‌آهن، تصريح‌كرد: اميدوارم بازيكنان در اين فصل اشتباهات ابتداي فصل قبل را تكرار نكنند و كاملا هوشيار باشند. ذوب‌آهن تيم بزرگي است و هميشه در فوتبال ايران جز بهترين‌ها بوده است.

شجاعي خاطرنشان‌كرد: روز 18 تيري براي برپايي يك اردوي 7 روزه به تركيه مي‌رويم و در آن جا تمرينات آماده سازي خود را دنبال مي‌كنيم. روز 20 تير نيز با تيم فنر باغچه يك بازي تداركاتي انجام خواهيم داد و 26 همين ماه به اصفهان باز خواهيم گشت.

وي خاطرنشان‌كرد: در تمام پست‌ها بازيكنان خوب داريم. جذب بازيكن جديد اگر نيازي باشد تنها با نظر سرمربي تيم انجام خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار