شهرداری ارومیه در ششمین هفته لیگ برتر والیبال از بانک سرمایه صدر جدولی میزبانی می‌کند.
کد خبر: ۵۲۰۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 07 November 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی: تیم شهرداری ارومیه در ششمین هفته لیگ برتر والیبال از بانک سرمایه صدر جدولی میزبانی می‌کند و این میزبانی با چاشنی روحیه بالای بازیکنان به سبب برد در پنجمین بازی لیگ همراه خواهد بود.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که بانک سرمایه تا پایان هفته پنجم تمامی بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و بااقتدار و کسب 15 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم شهرداری ارومیه نیز با کسب سه برد درمجموع 9 امتیاز دارد.

تیم شهرداری ارومیه بیش از هفته ششم توانسته در چهار بازی سه برد به دست آورد و دو شکست را که یکی از آن‌ها در خانه خود مقابل تیم شمس تهران بود را متحمل شود.

این تیم در دیگر بازی‌های پنج هفته لیگ برتر والیبال نیز توانسته تیم‌های رعد پدافند کاشان، اردکان خاتم و سارویه ساری را از پیش رو بردارد و در بازی نخست نیز نتیجه را به ایرانیان گنبد واگذار کرده بود.

این دیدار ساعت 17 و 30 دقیقه روز سه شنبه در سالن غدیر شهر ارومیه برگزار می‌شود که انتظار می‌رود هواداران پرشور والیبال این شهر تیم محبوب خود را بیش از هر زمان دیگری حمایت کنند.

بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال مرتضی اکرمی به‌عنوان داور نخست، محمدرضا آقایی قضاوت این بازی حساس را بر عهده خواهند داشت و احمد دامغانی نژاد نیز به‌عنوان ناظر سازمان لیگ و حمید حق‌بین به‌عنوان ناظر داوری اکیپ داوری را همراهی می‌کنند.

تیم شهرداری ارومیه حرف‌ها برای گفتن دارد

امروز آمار و ارقام می‌تواند نقش بازیکنان و میزان تأثیرگذاری آنان را در نتیجه تیم خود را مشخص کند و بازیکنان تیم شهرداری ارومیه نیز در میان برترین‌های لیگ برتر به چشم می‌خورند که از این میان می‌توان به امیر خداپرست به عنوان دومین بازیکن برتر در میان سرویس زنندگان لیگ برتر اشاره کرد.

از دیگر آمار می‌توان به رتبه هفتمی امین علوی در رده بندی امتیازآورترین بازیکن، رتبه یازدهمی مهدی کریمی در رده بندی بهترین دریافت کننده‌ها، رتبه دهمی عبدالرضا علیزاده در رده بندی بهترین‌ها در توپ‌گیری، رتبه هفتمی بهرام فرید در رده بندی بهترین‌های دفاع روی تور و رتبه ششمی امین علوی در رده بندی بهترین‌های حمله روی تور اشاره کرد.

تقابل تیم شمس نوجوان با پیکانی‌های با تجربه

در دیگر بازی‌های این هفته نیز تیم‌های تهرانی پیکان و شمس با یکدیگر مصاف می‌دهند که محمد شاهمیری قضاوت این بازی را بر عهده دارد و در دیگر بازی تیم‌های تهرانی نیز سایپای این شهر میزبان هاوش گنبد است.

کاله مازندران با خاتم اردکان، رعد پدافند کاشان با شهرداری تبریز و سارویه ساری با شهرداری ورامین به مصاف یکدیگر می‌روند که بازی شهرداری ارومیه و بانک سرمایه حساس‌ترین بازی این هفته از لیگ برتر است.

گزارش: علی آقایاری

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار