عشایری با بیان اینکه بازار مسکن رونق مطلوبی پیدا کرده است، گفت: میزان معاملات ثبت شده مسکن در حوزه عرضه و تقاضا نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
کد خبر: ۵۴۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 24 December 2017
به گزارش تابناک : هوشنگ عشایری سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری ایران اظهار کرد: مدت زمان بازپرداخت تسهیلات خرید مسکن نقش موثری در بهبود این بازار دارد، اما این طرح همچنان در شورای پول و اعتبار در رفت و آمد است و ما در بخش بافت های فرسوده منتظر اعلام آن هستیم.

وی با بیان اینکه بازار مسکن رونق مطلوبی پیدا کرده است، افزود: میزان معاملات ثبت شده مسکن هم در حوزه عرضه و هم تقاضا نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری ایران تصریح کرد: میزان ثبت معاملات انجام شده نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳/۳ درصد افزایش یافته که این خود نشان گر بهبود عملکرد بازار مسکن است.

عشایری در ادامه بیان کرد: ۱۲۰  خانه تاریخی طی ۴ سال گذشته خریداری شده که پایه آن از ۲۰۰ میلیون تومان آغاز می شود.

وی در خصوص موضوع جنجالی خریداری کارخانه ریسباف در اصفهان گفت: این کارخانه ۲۰۷ میلیارد تومان خریداری شده و ارتباطی به پروژه های خانه های تاریخی ندارد.

سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در خاتمه گفت: این کارخانه برای تغییر رویکرد در حوزه بافت های فرسوده ، بهبود نقاط ناهمگون شهری و تغییر روش در جریان مدیریت شهری است.





منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار