رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خبر داد
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شورای شهر و شهرداری تبریز برای رونق ساخت و ساز مسکن و تشویق شهروندان و سرمایه گذاران برای اخذ پروانه‌های ساختمانی تمهیدات مناسبی اندیشیده است.
کد خبر: ۵۴۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶ 28 June 2015

به گزارش تابناک تبریز وبه نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهرام دبیری اظهار داشت: تصویب لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز در اصلاح ماده 10 تعرفه عوارض محلی و تخفیف 25 درصدی در خصوص پرداخت به موقع و نقدی پروانه‌های ساختمانی و همچنین تخفیف 20 درصدی در پرداخت عوارض تخلفات ساختمانی برای رونق بخشیدن به ساخت و ساز و بخش مسکن صورت می‌گیرد.

دبیری افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری اتاق بازرگانی تبریز می‌توانند با تدارک برنامه‌های مناسب در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از تولید و کار قدم های مثبتی بردارند.

وی با گرامیداشت دهم تیرماه روز صنعت معدن و تجارت اظهار داشت: اتاق بازرگانی تبریز با سابقه درخشان خود به همراه سازمان صنعت، معدن و تجارت می‌توانند با برنامه‌ریزی مناسب گام‌های بزرگی برای حمایت از تولید بردارند.

دبیری همچنین با اشاره به لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز در خصوص اصلاح قسمت‌هایی از ماده 10 تعرفه عوارض محلی در خصوص پروانه ساختمان گفت: با توجه به رکود ساخت ساز در اکثر شهرهای کشور و همچنین تبریز شهرداری تبریز لایحه‌ای را به شورا تقدیم کرده است که بر این اساس در بند اول این لایحه شهرداری درخواست کرده است تخفیف 25 درصدی مربوط به پرداخت  نقدی عوارض پروانه ساختمان و تخفیف 20 درصدی عوارض تخلفات ساختمانی در سه ماهه اول سال به سه ماهه دوم سال نیز تعمیم یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص بند دوم این لایحه افزود: بر اساس بند دوم لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز شهرداری تبریز برای رونق بخشیدن به ساخت و ساز و تشویق شهروندان برای اخذ پروانه‌های ساختمانی درخواست کرده است ضریب افزایش طبقات مازاد که در تعرفه عوارض سال 94 به 3 افزایش یافته بود همانند سال 93 به ضریب 1.7 کاهش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :