کد خبر: ۵۶۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲ 08 February 2018

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 9 هزار نفر از علاقه مندان به هنر سینما از ابتدای ششمین دوره جشنواره فیلم فجر زاهدان در سانس های مختلف به تماشای فیلم ها نشستند.


حسین مسگرانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مجموع 19 فیلم فجر از صبح تا شب در سانس های مختلف در سالن های سینمای هلال و اشراق زاهدان اکران می شود.
وی افزود: هم اینک فیلم های امپراطور جهنم، تنگه ابوقریب، لاتاری، کامیون، اتاق تاریک، جشن دلتنگی، هایلایت، سوء تفاهم، مصادره، سرو زیرآب، عرق سرد، به وقت شام و چهارراه استامبول برای عموم مردم و فیلم های قهرمانان کوچک، دنیای کیف ها، فیلشاه، دزد و پری و شکلاتی ویژه کودک و نوجوان در زاهدان اکران می شود.
به گزارش ایرنا بازدیدهای مختلف از سالن های اکران فیلم در زاهدان نشان از استقبال بسیار خوب مردم از فیلم های اکرانی جشنواره فجر دارد.
وی تصریح کرد: بررسی های انجام شده نشان می دهد استقبال از همه فیلم ها به ویژه لاتاری، عرق سرد، مصادره و جشن دلتنگی در زاهدان بسیار خوب بوده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با همکاری بنیاد فارابی، فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش دانش آموزان زاهدانی با محوریت حاشیه شهر و مناطق محروم به صورت رایگان فیلم های گروه سنی خود در جشنواره فجر را صبح ها در 2 سالن سینمای هلال و اشراق تماشا می کنند.
به گزارش ایرنا ششمین جشنواره فیلم فجر زاهدان همراه با اکران فیلم های متنوع تا 22 بهمن در ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار