کد خبر: ۵۶۴۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 11 February 2018

حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن بازتاب زیادی در رسانه های عمده جهانی داشت و این راهپیمایی به تیتر یک بسیاری روزنامه ها، خبرگزاری ها و شبکه های خبری تبدیل شد.

به گزارش تابناک، در همین رابطه، خبرگزاری آسوشیتدپرس با انتشار گزارشی درباره راهپیمایی مردم ایران در سالگرد پیروزی انقلاب نوشت که ایرانی‌ها امروز –یکشنبه- به خیابان‌ها آمدند تا سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سال ۱۹۷۹ را جشن بگیرند.

این خبرگزاری در ادامه نوشت: حاضران در این راهپیمایی شعارهای سنتی علیه اسرائیل و آمریکا سردادند. صدها هزار نفر در اطراف میدان مرکزی آزادی حضور پیدا کرده‌اند؛ جایی که «حسن روحانی» رئیس‌جمهوری ایران قرار است حضور پیدا کرده و سخنرانی کند.

آسوشیتدپرس در ادامه نوشت: در خارج از ایران، تهران توانست با موفقیت به عقب راندن گروه تروریستی داعش از عراق کمک کند و همچنین به نظام «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه برای بازپس‌گیری بخش‌های استراتژیک سوریه در جنگ‌ طولانی این کشور کمک کرد.

بازتاب گسترده راهپیمایی 22 بهمن در رسانه های جهان

این خبرگزاری در ادامه مدعی شد: «اما اقتصاد این کشور در داخل به رغم دستیابی به توافق هسته ای 2015، هنوز هم با چالش هایی مواجه است.» این خبرگزاری ادامه داد: این کشور در اواخر دسامبر و اوایل ژانویه با ناآرامی هایی مواجه بود.»

شبکه های تلویزیونی آمریکایی ای بی سی نیوز و واشنگتن پست هم همین مطلب آسوشیتدپرس را بر روی وب سایت خود بازتاب دادند.

شين هوا: صدها هزار ايراني در راهپيمايي 22 بهمن در ايران شرکت کردند

خبرگزاري شين هوا از تهران گزارش داد صدها هزار ايراني روز يکشنبه با شرکت در راهپيمايي در سراسر کشور سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي سال 1979 را جشن گرفتند.

مردم در شهرهاي مختلف ايران با حضور به خيابان ها، شعارهايي عليه آمريکا و اسرائيل سر دادند. آنها تصاويري از آيت الله سيد روح الله خميني، بنيانگذاري فقيد جمهوري اسلامي و آيت الله سيد علي خامنه اي مقام معظم رهبري را در دست داشتند.

راشا تودی: جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

شبکه راشا تودی روسیه هم در حال پخش زنده راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرهای مختلف سراسر کشور از طریق فیس بوک خود است.

بازتاب گسترده راهپیمایی 22 بهمن در رسانه های جهان

خبرگزاری هند: فریاد شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»

خبرگزاری «هندو» در گزارشی نوشت: راهپیمایی ایرانیان امروز یکشنبه به مناسبت سی و نهمین سالگرد انقلاب سال 1979 در شهرهای مختلف کشور آغاز شد.

به موجب این گزارش، راهپیمایان در تهران امروز شعارهای همیشگی «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را سر می دهند. صدها هزار تن در میدان آزادی در تهران در حال گرد آمدن هستند . قرار است «حسن روحانی» رئیس جمهور طی ساعت آینده در این محل سخنرانی کند.

العالم: راهپیمایی های میلیونی در همه شهرهای ایران

شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد راهپیمایی های میلیونی در همه شهرهای ایران به مناسبت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده است.

«حسن روحانی» رئیس‌ جمهور ایران درباره راهپیمایی 22 بهمن امسال، با تاکید بر اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال از ویژگی های خاصی برخوردار است و به همین دلیل باید حضور مردم در آن شکوهمند تر از سال های گذشته باشد، گفت: دشمن در ماه های گذشته با محاسبات غلط و تفکراتی که داشت توطئه هایی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران طراحی کرده بود البته هر آنچه قدرت‌ های استکباری تاکنون علیه ملت ایران طراحی کرده اند همواره با شکست مواجه بوده است و مردم با حضور هوشمندانه پاسخ قاطع و محکمی به آنان داده‌ اند و امسال نیز به واسطه اقداماتی که داشته اند بایستی مصمم تر از سال های گذشته، حمایت قاطع خود را از فرهنگ ملی و دینی و اهداف بلند انقلابی و ملی شان نشان دهند.

ترند: راهپیمایی های گسترده در سراسر شهرهای ایران

خبرگزاری ترند جمهوری آذربایجان گزارش داد: «ایرانیان از سراسر کشور در بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان ها در سراسر شهرها و شهرستان ها آمدند. شبکه های تلویزیونی از سراسر جهان در حال پخش زنده بخش هایی از این راهپیمایی در شهرها و شهرستان های مختلف ایران هستند. به دنبال ناآرامی های اخیر و تشدید تنش های دیپلماتیک با آمریکا و برخی متحدان آن، مقامات و مسئولان ایرانی خواستار حضور گسترده تر مردم در این راهپیمایی شده اند.»

بازتاب گسترده راهپیمایی 22 بهمن در رسانه های جهان

«آذر نیوز» دیگر خبرگزاری جمهوری آذربایجان نیز این خبر را باز نشر کرد.

خبرگزاری رسمی آلمان

خبرگزاری رسمی آلمان در گزارشی روز یکشنبه راهپیمایی مردم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پوشش داد.

خبرگزاری رسمی آلمان نوشت انتظار می‌رود میلیون‌ها نفر در راهپیمایی‌ها در تهران و سایر شهرهای ایران شرکت کنند.

الميادين: آغاز راهپمايي 22 بهمن ماه در تهران و شهرهاي ديگر ايران

شبکه تلويزيوني الميادين به نقل از خبرنگار خود در تهران اعلام کرد : راهپيمايي هاي مردمي در ايران به مناسبت سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران، در تهران و شهرهاي مختلف ايران آغاز شده است.

خبرنگار الميادين مستقر در ميدان آزادي با اين شبکه درباره راهپيمايي امروز صحبت کرد.

الاتجاه: مرگ بر آمريکا و مرگ بر انگليس، شعار راهپيمايي ميليوني 22 بهمن

شبکه تلويزيوني الاتجاه عراق ضمن پخش تصاويري از راهپيمايي با شکوه 22 بهمن ماه در تهران اعلام کرد: مردم ايران در راهپيمايي ميليوني به مناسبت سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به خيابانها آمده اند و شعار مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل سر داده اند.

 بازتاب گسترده راهپیمایی 22 بهمن در رسانه های جهان

شبکه الجزيره مباشر تصاويري از راهپيمايي باشکوه در تهران پخش کرد

شبکه تلويزيوني الجزيره مباشر با قطع برنامه هاي عادي خود ، تصاويري از راهپيمايي باشکوه بيست و دوم بهمن ماه در تهران پخش کرد.

النشره: برگزاری تظاهرات میلیونی در تهران و همه شهرهای ایران

وبسایت لبنانی النشره گزارش داد که راهپیمایی میلیونی ایرانی ها به مناسبت جشن ۳۹ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تهران و همه شهرهای ایران برگزار شد.

النشره نوشت: راهپیمایی جشن سالروز انقلاب اسلامی ایران در تهران از ۱۰ مسیر بزرگ آغاز می شود و همه به میدان آزادی واقع در غرب پایتخت منتهی می شود؛ همان جایی که «حسن روحانی» رئیس جمهوری ایران به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای جمعیت بزرگ سخنرانی می کند.

فاکس نیوز: راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

شبکه فاکس نیوز آمریکا در وب سایت خود نوشت: مردم ایران در راهپیمایی به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان ها آمده اند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر داده اند.

 بازتاب گسترده راهپیمایی 22 بهمن در رسانه های جهان

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار