فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد
سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری شرور مسلح و عامل شهادت مامور ناجا پس از ورود به کشور در حاشیه چابهار خبر داد.
کد خبر: ۶۰۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 20 May 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سردار محمد قنبری از دستگیری شرور مسلح و عامل شهادت مامور پلیس در یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه، پس از شناسایی وی خبر داد.

وی افزود: در تاریخ دوازدهم آبان ماه سال 94، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و مقابله با مخلان امنیت عمومی، در محورهای فرعی با اشرار مسلح درگیر شده که در این عملیات گروهبان‌یکم حسینعلی سبحانیان به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود و تلاش‌های پلیس برای دستگیری عاملان این شهادت ادامه داشت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی یگان‌های پلیس, هویت ضارب شناسایی شد ولی این شرور با تغییر مداوم محل سکونت و خروج غیرمجاز از کشور متواری بود.

قنبری تصریح کرد: یگان‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس در تعاقب اقدامات اطلاعاتی از بازگشت این شرور سابقه‌دار به داخل کشور باخبر شده و وی را در یک عملیات غافلگیرانه و پیچیده در حالی که در حاشیه شهرستان چابهار مخفی شده بود، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اینکه این شرور دارای سوابق کیفری متعددی ازجمله شهادت مامور ناجا، قتل و آدم‌ربایی است، خاطرنشان کرد: این متهم در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به تیراندازی و شهادت گروهبان‌یکم حسینعلی سبحانیان اعتراف کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار