مدیر عامل شرکت توزیع برق استان ایلام
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: در سال جاری مصرف برق در استان ایلام از خط قرمز عبور کرده است.
کد خبر: ۶۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰ 13 July 2015
به گزارش تابناک ایلام
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: در سال جاری مصرف برق در استان ایلام از خط قرمز عبور کرده است.

هادی شیرخانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه طی ماه های گذشته و هفته جاری که شاهد گرمای بیش از حد در استان بودیم، مصرف برق در استان ایلام از خط قرمز عبور کرد.

وی بیان داشت: مصرف برق باید از ۳۰ مگاوات بیشتر نشود و هم اکنون مصرف برق از این میزان در استان بالاتر رفته یعنی از خط قرمز عبور کرده ایم.

این مسئول با اشاره به اینکه به دلیل مصرف بالای برق در استان احتمال خاموشی و قطعی برق وجود دارد، گفت: از مردم استان تقاضا داریم در این هوای گرم در میزان مصرف برق به خصوص در اوج پیک مصرف یعنی ساعات ۱۱ تا ۱۵ و ۲۰ تا ۲۴ همکاری لازم را داشته باشند.

شیرخانی عنوان کرد: از دلایل مهم دیگر در مصرف برق بحث انشعاب های غیرمجاز در سطح استان است که متاسفانه این مسئله یکی از دلایل مهم در بحث مصرف بالای برق در استان است.

وی افزود: مصرف بالای برق و عبور از خط قرمز منجر به خاموشی برای خود مردم می شود و بنابراین از مردم تقاضا داریم در این هوای گرم نسبت به مصرف برق صرفه جویی کنند تا از این وضعیت عبور کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: در استان ایلام همه مناطق شهری و بیش از ۵۸۳ روستای این استان از نعمت برق برخوردار هستند و تلاش می شود که روستاییانی که فاقد برق هستند به هر شیوه ممکن برای آنها برق رسانی شود.

گفتنی است که هوای استان ایلام طی هفته گذشته در بعضی از شهرستانها مثل دهلران و مهران از مرز ۵۱ درجه عبور کرده و ضمن اینکه گرمای بی سابقه هم اکنون در استان حکم فرماست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار