دو ژیمناست یزدی به همراه تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور یافتند.
کد خبر: ۶۱۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 28 May 2018

فدراسیون ژیمناستیک کشور برای نخستین بار تیم کاملی از نوجوانان وجوانان به هشتمین دوره رقابت‌های ایروبیک ژیمناستیک قهرمانی جهان در پرتغال اعزام کرد که براین اساس احسان ساجدی ژیمناست یزدی در رده جوانان به همراه تیم ملی در این مسابقات حضور یافته و به مصاف حریفان می‌رود.

حضور و کسب تجربه تیم‌های نوجوانان و جوانان در این مسابقات، می‌تواند مسیر را برای ورود این ورزشکاران آینده دار به رقابت‌های حرفه‌ای هموارتر کند.

همچنین تیم ملی بزرگسالان کشورمان این مسابقات حضور پیدا می‌کند که سید مصطفی موسوی دیگر ژیمناست یزدی نیز در ترکیب تیم ملی حضور دارد.

تیم ملی کشورمان در رده بزرگسالان با ترکیب امیرحسین بنی اسد، سید مصطفی موسوی، سجاد رفیعی، عرفان نورانی، سعید ملکی مطلق و محمود ذوقی برای حضور در این مسابقات بامداد سه شنبه عازم پرتغال خواهد شد.

ورزشکاران ایران در نخستین روز این مسابقات، در بخش نوجوانان با ترکیب میلاد رحمانی، محمدرضا مرادی و طا‌ها شمسی با امتیاز ۱۴/۱۵۰ در رده چهاردهم ایستادندودر بخش انفرادی، میلاد رحمانی با امتیاز ۱۶/۰۵۰ هجدهم شد.

در بخش اجرای سه نفره گروه سنی جوانان، تیم ایران با ترکیب سعید نجفی، محمدرضا نبی پور و امیرحسین صمدی با کسب امتیاز ۱۶/۳۵۰ در رده ۳۲ قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار