کد خبر: ۶۲۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸ 15 July 2015
رئیس اتاق اصناف استان البرز با بیان اینکه ۸۰ هزار واحد صنفی در البرز فعال است، گفت: این تعداد واحد صنفی به طور میانگین زمینه اشتغال ۴۰۰ هزار نفر را فراهم کرده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حمید کریمی در مراسم بزرگداشت روز صنعت، معدن و تجارت استان البرز که شامگاه سه‌شنبه در کرج با حضور معاون وزیر صنعت برگزار شد، اظهار داشت: اصناف یک تشکل قدیمی و بزرگ است.
وی با بیان اینکه اصناف از هیچ نهاد دولتی کمک مالی و تسهیلات طلب نمی‌کند، افزود: اصناف همیشه در همه بازه‌های زمانی به خوبی و مقتدر وارد میدان شده است.
رئیس اصناف البرز با تاکید بر اینکه باید نگاه ویژه به اصناف در سطح استان البرز صورت گیرد، خاطرنشان کرد: باید موانع موجود در مسیر این بخش از میان برداشته شود.
وی با اشاره به اینکه اصناف همواره یار و یاور مردم و نظام بوده است، تصریح کرد: این بخش اشتغال‌زایی برای قشر عظیمی از مردم را فراهم کرده است.
کریمی با بیان اینکه 80 هزار واحد صنفی فعال در البرز وجود دارد، یادآور شد: این تعداد واحد صنفی به طور میانگین زمینه اشتغال 400 هزار نفر را فراهم کرده است.
وی با اشاره به اینکه فعالان بخش اصناف از مردم و مسئولان اعتماد و توجه می‌خواهند، گفت: امید است این خواسته به خوبی و به راحتی میسر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار