ستاد برگزاری مراسم نماز جمعه تبریز
ستاد برگزاری مراسم نماز جمعه تبریز در آستانه پایان ماه مبارک رمضان و نزدیکی حلول ماه شوال و عید سعید فطر اطلاعیه ای را منتشر کرد.
کد خبر: ۶۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۹ 16 July 2015

به گزارش خبرنگار ما متن اطلاعیه به این شرح است:

نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر میهن اسلامی در محل مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره) تبریز و خیابان های اطراف به امامت حضرت آیت الله مجتهد شبستری (دامت برکاته) نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه محبوب تبریز در ساعت 8 صبح مطابق با اول شوال اقامه می شود.

این اطلاعیه می افزاید: ضمنا قبل از نماز عید، قرائت قرآن و دعای پرفیض ندبه و سخنرانی انجام خواهد شد. با توجه به کثرت جمعیت با وضو بودن و همراه داشتن زیرانداز و مُهر و در صورت امکان یک دستگاه رادیو کوچک جهت استماع خطبه های نماز عید سعید فطر که جزعی از نماز می باشد، تاکید می شود.

براساس این اطلاعیه همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه نیز از تمامی نقاط شهر نمازگزاران را به مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره) تبریز و بالعکس ترابری خواهد کرد و درب های مصلی نیز از ساعت 6 صبح باز می باشد.

در این اطلاعیه محل اتصال و مسیر استقرار نمازگزاران از مصلی به خیابان های اطراف به شرح زیر عنوان شده است :

اتصال و محل استقرار برادران

- داخل مصلی به طرف درب ورود، خیابان طالقانی، سه راه طالقانی، خیابان امام به طرف شرق تا میدان ساعت، تا میدان شهید بهشتی (خط جنوبی)

- از خیابان امام به طرف غرب تا میدان شریعتی، میدان فجر و میدان قونقا (خط جنوبی)

اتصال و محل استقرار خواهران:

- داخل مصلی، خیابان امام به طرف غرب تا چهار راه شریعتی، میدان فجر و میدان قونقا (خط شمالی)

- خیابان امام (ره) به طرف شرق تا میدان ساعت، تا میدان شهید بهشتی (خط شمالی) و خیابان های فرعی منتهی به خیابان امام (ره) (خیابان خاقانی، ارتش شمالی، تربیت، فردوسی، شریعتی شمالی )

قرار است فواصل بین صفوف برادران و خواهران با اهتمام و راهنمایی نیروی محترم انتظامی و همکاری بسیجیان عزیز در محل های استقرار برادران و خواهران برقرار شود و نیز پیاده روها تا شروع نماز برای سهولت تردد باز نگهداشته شود و توصیه می شود که اول صف نماز را مراعات کنند.

لازم به تذکر است که شیرهای آب شهرداری مرکز، اداره برق، مساجد شعبان، شهیدی، حصیرچیلر، بانک سپه سه راه طالقانی، بانک صادرات چهار راه شریعتی، مدرسه فردوسی، مدرسه بهشتی، مدرسه دکتر حسابی و تانکرهای آب از طریق سپاه عاشورا در مسیر منتهی به مصلی جهت تجدید وضو آماده می باشد و عوامل امدادرسانی آتش نشانی، هلال احمر، فوریت های پزشکی، و معاونت خدمات شهری شهرداری با هماهنگی نیروی انتظامی در محل های مناسب مستقر خواهند شد.

////////////////////////////////

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :