در مراسمی با حضور جانشین فرمانده کل سپاه و مقامات محلی و استانی، سردار امان الله گشتاسبی به عنوان فرمانده جدید سپاه سلمان سیستان و بلوچستان معرفی شد.
کد خبر: ۶۳۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ 15 July 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان در مراسمی با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، سردار امان الله گشتاسبی به عنوان فرمانده جدید سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان معرفی و از زحمات سردار حسین معروفی فرمانده سابق سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان قدردانی شد.

بنا بر این گزارش، سردار معروفی پس از تودیع از فرماندهی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان راهی استان گلستان شد و فرماندهی سپاه نینوای این استان را به عهده گرفت.

فرمانده جدید سپاه سلمان سیستان و بلوچستان معرفی شد

سردار امان‌الله گشتاسبی پیش از این جانشین فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور بوده است و در سمت‌های همچون فرماندهی تیپ 110 سلمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زاهدان و فرمانده یگان صابرین (نیروی ویژه) خدمت کرده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
خداوند حفظ کند این شیر ولایت را و البته جاج مارانی را که ریش در لشکر اسلام سفید کرده و خاری است در چشم دشمنان سید علـــــــــی روحی فداه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
خداوند حفظ کند این شیر ولایت را و البته حاج مارانی را که ریش در لشکر اسلام سفید کرده و خاری است در چشم دشمنان سید علـــــــــی روحی فداه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار