سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان:
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: 250 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل سرسرای ورزشی چهار هزار و 500 نفره دهکده المپیک زاهدان مورد نیاز است.
کد خبر: ۶۳۱۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴ 17 July 2018
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان محمودرضا امیاری روز سه شنبه در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان از دهکده المپیک زاهدان به اظهار داشت: عملیات ساخت این طرح مهم ورزشی از سال 91 در زاهدان آغاز شده که تاکنون 43 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: تاکنون 130 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این سالن ورزشی هزینه شده است که در صورت تامین اعتبار مورد نیاز سال آینده به بهره برداری می رسد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: این سالن چند منظور ورزشی برای ورزشکاران ورزش های توپی، کشتی و رزمی پیش بینی شده است.

بر پایه این گزارش وزیر ورزش و جوانان به منظور بازدید از چند طرح عمرانی در مرکز و شمال سیستان و بلوچستان صبح امروز سه شنبه وارد زاهدان شد و مورد استقبال استاندار و شماری از نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت. 

بازدید از طرح های عمرانی دهکده المپیک زاهدان و شهرستان های شمال استان از مهمترین برنامه های سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به این استان است. 

همچنین شرکت در نشست نخبگان ورزشی از دیگر برنامه های سفر وزیر ورزش و جوانان به شمال سیستان و بلوچستان است. 

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار