ريیس اداره فنی و حرفه‌ای مهریز گفت: با هدف تامین و تربیت نیروی انسانی ماهر و نیمه ماهر بازار کار در سال گذشته 3200 جوان جویای کار مهريزي 21 هزار ساعت آموزش مهارت‌آموزی فرا گرفتند.
کد خبر: ۶۳۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲ 30 July 2018

«هادی ابویی مهریزی» به مناسب هفته مهارت اظهار كرد: این افراد با شرکت در 135 دوره، زیر نظر مربیان در یک مرکز ثابت و 10 مرکز سیار روستایی در رشته‌های برق، رایانه، تاسیسات، مکانیک، خیاطی، گلدوزی و آشپزی آموزش دیدند.

وی با اشاره به این که 95 درصد شرکت‌کنندگان بعد از حضور در آزمون موفق به دریافت مدرک مهارت شدند، تربیت نیروی انسانی ماهر و نیمه ماهر مورد نیاز بازار کار، ایجاد اشتغال و افزایش و ارتقای تولید را از هدف‌های برگزاری دوره‌های آموزشی ذکر کرد.

این مسئول اظهار كرد: برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی جزو سیاست‌های دولت تدبیر و امید برای تربیت نیروی کار ماهر، تولید و اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی است که با استقبال خوب جوانان مواجه است.

مرکز فنی و حرفه‌ای مهریز فعالیت خود را از سال 1375 آغاز کرد و هم‌اکنون 400 کارآموز در افزون بر 100 رشته مشغول فراگیری آموزش‌های مورد نیاز هستند.

در حال حاضر در شهرک‌های صنعتی مهریز شامل شهید چمران، 196 هکتاری، هرفته، ناحیه صنعتی بهادران و شهرک سنگ و یزدمهر، دو هزار و 500 نفر اشتغال دارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار