شهرآورد اصفهان از نگاهی دیگر...
تابناک: دربی پنجاه و سوم اصفهان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و حاصلی به جز یک امتیاز برای هر دو تیم نداشت اما تماشاگران از بازی خوبی که صورت گرفت لذت بردند و به نوعی می توان گفت پیروز این دربی تماشاگران بودند.
کد خبر: ۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴ 22 February 2015

به گزارش تابناک اصفهان، پس از به صدا در آمدن سوت پایان دربی پنجاه و سوم فوتبال اصفهان بین تیم های سپاهان و ذوب آهن، حرف زیادی از این بازی به پیش نیامد در صورتی که کیفیت و شرایط موجود در بازی از خیلی از دربی های سال های اخیر کشور بالاتر بود، اما با وجود این مسائل مورد بی محلی و بی توجهی رسانه های کشوری قرار گرفت به گونه ای که بعد از این مسابقه همه تیترها، مصاحبه ها و صفحه های یک روزنامه ها و خبرگزاری ها به سمت وضعیت پرسپولیس و شرایط درخشان و برانکو رفت، حتی صداو سیما نیز با وجود کیفیت مناسب این بازی، پخش این مسابقه را به شبکه ورزش سپرد و بازی بی کیفیت و کسل کننده استقلال، گسترش فولاد را از شبکه سوم سیما پخش کرد.


علی رقم این عملکرد رسانه ها مردم به خوبی از این مسابقه اسقبال کردند و پس از مدت ها حدود 7 هزار تماشاگر برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه فولادشهر آمده بودند. از سوی دیگر از چند روز پیش از این مسابقه نیز مردم کوچه و بازار در سطح شهربرای یکدیگر کری خوانی می کردند.


دربی پنجاه و سوم اصفهان نه تنها سودی برای هر دو تیم نداشت بلکه برای آن ها بی ضرر نیز نبود، چرا که هر دو تیم 2 بازیکن مهم خود را به دلیل اخراج از دست دادند.


رحمان احمدی،دروازه بان سپاهان و ابوالقاسم دهنوی بازیکن ذوب آهن در این مسابقه اخراج شدند و از همین رو نمی توانند در بازی آینده تیمشان را همراهی کنند.



باران و طوفان موجود در بازی شرایط بازی را تغیر داد و بر روی کیفیت بازی تأثیر گذاشت. تعدادی از تماشاگران نیز با وجود این شرایط سکوها را ترک کردند.


هر دو تیم در این مسابقه برای پیروزی به میدان آمده بودند و این مسئله به خوبی در تمام دقایق بازی قابل مشاهده بود به نوعی که سپاهان با 3 مهاجم و ذوب آهن با 2 مهاجم بازی می کرد.


کارشناسان، بازیکنان، مربیان و از همه مهم تر مردم، پس از این بازی تأکید داشتند این شهرآورد از دربی تهران جذاب تر بود.

محمد رضا خلعتبری با بیان این مطلب گفت: دربی تهران شرایط بهتری داشت، اما داربی اصفهان معمولاً گل‌های بیشتری دارد و جذاب‌تر است. من هم دوست داشتم در این بازی گل بزنم که موفق شدم. سپاهان روز به روز بهتر خواهد شد و بدون شك يكي از مدعيان اصلي قهرماني هستيم.


یحیی گل محمدی در همین ضمینه یادآور شد: من دو دربی را در اصفهان تجربه کرده‌ام که از نظر کیفیت نسبت به دربی تهران از سطح بالایی برخوردار بودند و باید به بازیکنان دو تیم به خاطر عملکرد خوب‌شان تبریک بگویم.


با وجود همه این موضوعات و کیفیت بالای این بازی مردم شاید تنها پیروز این مسابقه بودند چرا که پس از مدت ها یک شهرآورد به تمام معنا را دیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :