معاون تولید، صادرات و فناوری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت : با وجود عدم تحقق توقع دولت از مناطق آزاد، منطقه آزاد ارس از روند رو به رشد قابل قبولی در بین مناطق آزاد کشور برخوردار است.
کد خبر: ۶۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 30 July 2015


به گزارش خبرنگار ما ، مهدی بازارگان روز پنج شنبه در جمع سرمایه گذاران این منطقه، اظهار کرد: رضایت دولت از عملکرد مناطق آزاد حاصل نشده است و باید گام های موثرتری برای تحقق اهداف تعیین شده این مناطق برداشته شود.

وی با بیان اینکه انتقال تکنولوژی در اقتصاد مقاومتی یک فاکتور مهم محسوب می شود ، یکی از وظایف مناطق آزاد را کمک به انتقال تکنولوژی های روز عنوان کرد .

وی با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در منطقه آزاد ارس در جذب سرمایه گذاریهای خارجی و انتقال فناوریهای نوین، گفت : با تداوم سرمایه گذاریها، شاهد تحول خوبی در ارس خواهیم بود.

در این نشست سرمایه گذاران حوزه های مختلف در منطقه آزاد ارس مشکلات خود را مطرح کردند.

بر اساس این گزارش، محمد معزالدین معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق، حسینعلی قمصری مدیرکل حراست، شهرام موسوی مدیر گمرک، مالیات و ارزش افزوده و جعفر آهنگران مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و نیز هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس از صنایع فعال و پروژه های در حال اجرای حوزه های اقتصادی و عمرانی در محدوده منطقه آزاد ارس بازدید کردند.

بازدید از محدوده های نوردوز و خداآفرین منطقه آزاد ارس از دیگر برنامه های هیات دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور می باشد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :