مدتی است تلاش های مسئولین استان برای یافتن راه های برون رفت از وضعیت توسعه نیافتگی موجود استان بیشتر شده است که امیدواریم با همکاری و هماهنگی مدیران استان و شهرستانی و همچنین چهره های سیاسی ، این تلاش ها نتیجه داده و استان راه پیشرفت و توسعه را بپیماید.
کد خبر: ۶۹۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹ 26 December 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون اقتصادی وزیر کشور در سفری 2 روزه در کهگیلویه و بویراحمد حضور یافته است تا ضمن بازدید از برخی پروژه ها در مناطق مختلف استان تلاش نمایند راه های برون رفت از توسعه نیافتگی تاریخی کهگیلویه و بویراحمد را بررسی کنند.

دین پرست ، معاون اقتصادی وزیر کشور در روز نخست از شهرستان های بویراحمد ، دنا و گچساران بازدید و در شوراهای اداری این شهرستان ها حاضر شد .

دین پرست در ادامه صبح امروز ابتدا وارد شهرستان چرام شده و پس حضور در روستای توگبری و بازدید از پروژه های آبیاری قطره ای شمس آباد و شهرک صنعتی چرام ، به شهرستان کهگیلویه رفته و پس از بازدید از طرح گاو شیری 500 راسی و کارخانه آجر کهگیلویه و ایستگاه پمپاژ آب دهدشت غربی ، در جلسه شورای اداری شهرستان های چرام و کهگیلویه شرکت می کند.

در ادامه این سفر آنگونه که در سین برنامه های معاون وزیر اعلام شده است ، بابک دین پرست و مسئولان استانی و شهرستانی در دو شهرستان لنده و بهمئی حاضر و از نزدیک با مشکلات و موانع توسعه ای این دو شهرستان آگاه و سپس در شورای اداری این شهرستان ها حاضر می شوند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدتی است تلاش های مسئولین استان برای یافتن راه های برون رفت از وضعیت توسعه نیافتگی موجود استان بیشتر شده است که امیدواریم با همکاری و هماهنگی مدیران استان و شهرستانی و همچنین چهره های سیاسی ، این تلاش ها نتیجه داده و استان راه پیشرفت و توسعه را بپیماید.

تغییرات کلیدی در آینده نزدیک

بنابر این گزارش علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه نخست استان در جذب تسهیلات اشتغال خبر داد و تصریح کرد : برای رفع معضل بیکاری به جای مانده از گذشته تا کنون ، برنامه ریزی هایی برای جذب حداکثری 400 میلیارد تومان اعتبار در دست اقدام است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در هفته های اخیر در سفر به پایتخت، خواسته های مهم مردم استان را از مسئولان کشوری مطالبه کرده است، سفرهای اخیر مسئولان نیز در راستای همین مطالبه گری بوده است، البته این پایان کار نیست مردم انتظار دارند علاوه بر استاندار، مدیران استانی هم پیگیر خواسته های مردم باشند و برای توسعه و بهبود معیشت در استان تلاش کنند.

این اقدامات عمرانی پایان کار نیست، یک منبع آگاه در استانداری هم در این زمینه گفت : در آینده نزدیک شاهد تغییرات مهمی در استان خواهیم بود که قطعاً برای مردم خوشایند خواهد بود.

گزارش تصویری از روز نخست سفر معاون وزیر کشور به کهگیلویه و بویراحمد

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار