سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از پرداخت ۷۰% مانده مرخصی بازنشستگان سال ۹۶ خبر داد و گفت: با وجود اینکه دریافتی نقدینگی این اداره کل کمتر از ۷۰ درصد است، اما با برنامه ریزی به عمل آمده ۷۰ % مانده مرخصی بازنشستگان سال ۹۶ پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۶۹۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵ 27 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی ادراه کل دامپزشکی استان کرمانشاه، دکتر حاج محمدی با بیان این خبر افزود: مانده مرخصی همکاران بازنشسته دامپزشکی سال 96 می بایست در پایان سال 97 تسویه می شد که با پیگیری های انجام شده و به منظور کمک به این عزیزان توانستیم 70% مطالبات آنها را پرداخت کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای پرداخت مانده مرخصی بازنشستگان باید نقدینگی بودجه سال 97 به طور کامل تخصیص داده شود خاطرنشان کرد: این مبلغ با پیگیری های مجدانه از طریق مراجع ذیربط اخذ و از محل اعتبارات دامپزشکی پرداخت خواهد شد.

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه پرداخت مانده مرخصی به بازنشستگان سال 96 مربوط به همه بازنشستگان عزیز است، اضافه کرد: با تمام توان پیگیر تامین اعتبار باقیمانده مطالبات آنها نیزدر این زمینه هستیم.

دکتر حاج محمدی با اشاره به تخصیص صدرصدی پاداش پایان خدمت ازسوی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان، یاد آور شد: لیست بازنشستگان سال 96 به همراه مبالغ پاداش آنها به خزانه معین استان ارسال شده و درصورتی که نقدیندگی آن تامین گردد تمامی مطالبات این بزرگواران مستقیما به حساب آنها واریز خواهد شد.

وی همچنین از تلاش ها و زحمات همکاران بازنشسته دامپزشکی در جهت تحقق اهداف عالیه سازمان دامپزشکی در دو حوزه حراست از سرمایه های دامی و ایجاد امنیت غذایی در زمان فعالیت آنها تقدیر و تصریح کرد: بازنشستگان سرمایه هایی فکری هر سازمان هستند و می توانند با استفاده از تجربیات ارزشمند آنها بر بسیاری از مشکلات پیش رو فائق آمد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار