فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: تعداد طرح های محرومیت زدایی سپاه پاسداران کشور 40 هزار پروژه بوده که از این تعداد سهم استان ایلام بین یک هزار تا یک هزار و 500 پروژه است.
کد خبر: ۷۱۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴ 02 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ جمال شاکرمی اظهار داشت: 258 میلیارد و 550 میلیون ریال اعتبار در قالب سه هزار و 429 پروژه برای اجرای طرح های محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه استان هزینه شده است.

وی افزود: بیشتر این طرح ها شامل احداث مسجد، خانه عالم، مدرسه، درمانگاه و ساخت منزل محرومان است که با همراهی و همکاری دستگاه های متولی چون کمیته امداد، آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی ایجاد شده یا در حال ایجاد است و از صفر تا 100 روند احداث این طرح ها با سپاه استان ایلام است.

شاکرمی یادآور شد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته برای همه روستاهای استان ایلام سال 98 مسجد و خانه عالم احداث می شود و همچنین در حال حاضر 220 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در حال ساخت است.

شاکرمی با اشاره به خدمات درمانی افزود: 10 محله محروم و حاشیه نشین در شهر ایلام شناسایی شده که از 18 بهمن با مشارکت دیگر دستگاه های همکار با اعتبار پنج میلیارد ریال به ساکنان این مناطق خدمات درمانی و بهداشتی ارائه می شود.

وی گفت: همچنین با نگاه ویژه سازمان بسیج مستضعفان مبلغ هفت میلیارد ریال اعتبار برای تامین جهیزیه 160 زوج نیازمند در نظر گرفته شده است/م

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار