مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: طرح نظارتی ویژه ایام پایانی سال 97 و نوروز 98 توسط این اداره کل با همرایی سایر دستگاه های مرتبط از جمله دادستانی، فرمانداری، سازمان صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی و راهداری و حمل نقل در جهت نظارت بر سطح بازار، مراکز خدماتی درون شهری و بین راهی اجرا شد.
کد خبر: ۷۳۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴ 07 April 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان حیدر میرزایی گفت: طرح نظارتی از 7 اسفند سال گذشته آغاز و تا 15 فروردین سال جاری ادامه داشت که همکاران ما در ایام تعطیل حتی روز عید نوروز نیز بصورت کشیک مشغول به خدمت به هموطنان بوده اند و در صورت مراجعه و اعلام گزارش توسط شهروندان موضوع با فوریت بررسی و رسیدگی به پرونده نیز خارج از نوبت انجام شده است.
وی افزود: در مدت اجرای طرح نظارتی 931 فقره پرونده تخلفاتی در حوزه کالا و خدمات و بهداشت دارو درمان ودامپزشکی تشکیل که از این تعداد به 930 فقره پرونده رسیدگی و متخلفین به میزان 7 میلیارد و 429 میلیون ریال جزای نقدی در حق شاکیان خصوصی و دولت محکوم شده‌اند .
میرزایی در ادامه گفت: در اجرای این طرح تلاش بر کیفی بودن گشت ها بوده است و بیشترین توجه نیز به مراکز عرضه و فروش مواد غذایی، آرایشی بهداشتی، پوشاک، میوه و تره بار، کیف و کفش، رستوران‌ها، هتل و مسافرخانه‌ها، پایانه‌های مسافربری و جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی بوده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در پایان تصریح کرد‌: شهروندان با آشنایی بیشتر و بهتر از صلاحیت‌های سازمان تعزیرات حکومتی می‌توانند هم مانع تضییع حقوق خود شوند و ما را نیز در شناسایی بهتر متخلفین یاری‌گر باشند‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار