کد خبر: ۸۰۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰ 21 December 2019

امام جمعه زابل گفت: روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی را در پیش داریم، لازم است مسئولین در زمینه مصون سازی منطقه سیستان در مقابل سیل به وظایف خود عمل کنند.

لزوم توجه به مصون سازی منطقه سیستان در مقابل سیل

حجت الاسلام علی اکبر کیخا در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای المهدی زابل ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: اینکه در روایات تاکید شده که نفاق و منافق را بشناسیم به این خاطر است که هم دچار نفاق نشویم و هم در دام منافق نیفتیم.

امام جمعه زابل افزود: نماز جمعه قرارگاه ایمان تقوا قرارگاه بصیرت و قرارگاه اخلاق در جنگ معنوی، اعتقادی، ایمانی و سیاسی است، رهبر معظم انقلاب در جنگ ایمانی و اعتقادی که به راه افتاده یک قرارگاه معرفی کردند تا همه نیروهای فرهنگی و مردم در آن جمع شوند و با یک تفکر واحد در این کارزار بجنگند.

وی با اشاره به مناسبت‌های هفته ادامه داد: پنج شنبه 5 دی روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی است، صحت و سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگ خداوند متعال است، مسئولین در زمینه مصون سازی منطقه سیستان در مقابل سیل به وظایف خود عمل کنند.

کیخا گفت: سال قبل اگر برخی روستاها را آب گرفت و شاهد هدر رفت آب در منطقه بودیم این مشکل از سیل نبوده و نیست، مشکل از سوءمدیریت ها است، یکی از ابعاد امنیت، امنیت روانی است و رسیدگی به مشکلات مردم از جانب مسئولین باعث امنیت روانی می شود، مردم سیستان با مشکلات زیادی مواجه هستند، اما نسبت به نظام اسلامی خود دل می سوزانند و اگر مشکلی پیش می آید، حساب نظام اسلامی را با کم کاری و بی لیاقتی مسئول مربوطه جدا می کنند و به حساب نظام اسلامی نمی گذارند.

وی اضافه کرد: مسئولین محترم مشکلات مردم را رصد کنند و بسیجی وار در خدمت مردم باشند، ما هم دعاگوی مسئولین زحمت کش هستیم و به وقتش اعتراض منصفانه خود را از مسئولین کم کار و بی کفایت خواهیم داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار