قاسمی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: مهلت بازپرداخت وام کشاورزانی که بدلیل خشک‌سالی های پی در پی دچار خسارت شده‌اند، تمدید شد و سود دوران بازپرداخت با تعهد دولت پرداخت میشود.
کد خبر: ۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵ 25 February 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمدمهدی قاسمیبابیان اینکه،بانک کشاورزی در مورد تمدید، تقسیط و بخشودگی کارمزد تسهیلات توسط دولت تلاش می‌کند، اظهار داشت: در اجرای دستور و مصوبه هیئت وزیران و مصوبه هیئت‌مدیره بانک کشاورزی،برایکمک و مساعدت به کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی که در خشک‌سالی‌های متوالی دچار خسارت شده‌اند، بدهی بدهکاران بانک کشاورزی از یک تا سه سال با بخشودگی سود دوران بازپرداخت به تعهد دولت تمدید و تقسیط می‌‌شود و سود دوران بازپرداخت را نیز دولت تأمین و بازپرداخت می‌‌کند.
وی گفت: با تصویب هیئت دولت تمام وام‌های کشاورزان در بخش‌های مختلف از جمله، زراعت، باغبانیِ، شیلات، دام و طیور که بر اثر حوادث طبیعی و آتش‌سوزی غیرعمد و همچنین بیماری‌های همه‌گیر گیاهی و دامی و آبزی خسارت‌ دیده‌اند برای مدت یک تا سه سال تمدید می‌شود.
وی افزود: تمدید این وام‌ها برای کشاورزانی که وام‌های سرمایه در گردش و امور جاری داشته‌اند برای مدت یک‌سال و کشاورزانی که تسهیلات را برای سرمایه ثابت استفاده کرده‌اند برای مدت سه سال تمدید و هرگونه خسارت یا تأخیر و دیرکرد بخشوده می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: کشاورزان فقط تا بیستم اسفندماه سال جاری فرصت دارند و بر اساس این مصوبه در صورت عدم مراجعه و درخواست تمدید وام‌های گذشته خود از دریافت هرگونه وام جدید در هر بانک یا موسسه دولتی یا خصوصی محروم می‌شوند.
وی تأکید کرد: این مصوبه دولت در راستای درخواست‌ها و مطالبات مکرر کشاورزان بوده و بهترین کمک و مساعدت دولت به کشاورزان استان فارس به‌عنوان قطب کشاورزی کشور است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اضافه کرد: اجرای دقیق این مصوبه و همکاری خوب بانک‌ها و حضور به‌موقع کشاورزان باعث حل مشکلات چندساله کشاورزان در تمام زمینه‌های زراعت، باغبانی، دام و طیور و شیلات فارس خواهد شد.
قاسمی از تمام رسانه‌های گروهی که در انعکاس این خبر و کمک دولت تدبیر و امید به کشاورزان همکاری دارند، تقدیر و تشکر کرد و از عموم بدهکاران بخش کشاورزی استان فارس خواست تا که در نخستین فرصت به بانک کشاورزی شعبه مربوط مراجعه کنند تا مشمول کمک و بخشودگی دولت شوند و نسبت به تقسیط بدهی آنان اقدام مقتضی به عمل آید.
وی همچنین با اعلام اینکه تمدید تسهیلات کشاورزان بر اساس مصوبه هیئت وزیران شامل تمام بانک‌ها و موسسه‌های مالی نیز می‌شود، مراجعه کشاورزان به سایر بانک‌هائی که از آن‌ها تسهیلات دریافت کرده‌اند را نیزخواستار شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
هومن حسينى نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
باسلام بانک کشاورزى هندىجان باوجود نامه فرماندارى براى تمديد وامهاولى بانک کشورزى ميگويدنامه اى ازسرپرستى نرسيده وسندمن راکهدرهن بانک بود براى اجرا به ثبت فرستاده لطفأمسولين رسيدگى کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
با سلام به نظر شما دیدگاه ما چه تاثیری می تونه داشته باشه.چه کسی و در چه زمانی این دیدگاه منعکس میشه.هیچ یک از شعب بانک کشاورزی این مصوبه دولت قبول ندارند و ادعا می کنند که از دولت طی چند سال قبل هم طلب کار هستند.من به شعبه بانک بندامیر فارس رفتم کارمند مربوط به تمسخر میگه دلت خوشه.یاد شعر سپهری افتادم.دل خوش سیری چند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
سلام سود وامها رو که نبخشیدن
محمد تبریزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
تمدید و تقسیط به نفع بانک و به ضرر کشاورزه
وام با بهره 14 رو تعویض و تمدید با بهره 21 میکنن
که اولی با جریمش میشه 20 کلا
وای از دست این حکومت و دولت و متعهد هامون
عبدالرضا رفیعی راکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
طی چندسال گذشته منزل مسکونی خودموفروختم واز بانک ملت نیز120میلیون تومان وام گرفتم مرغداری متروکه را آباد کردم ولی بدلیل پایین بودن قیمت مرغ همه را ضرر کردم بانک کشاورزی سندم رابه اجراگذاشته وبانک ملت سند خانه پدریم را!!! هیچکس وهيچ نهادی هم کمک نمکیند نابودشدم!فقط حرف میزنند! اگرمسئو لی اینرامیخواند کمکم کند!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
چهل سال عمرم گذشت ار بس دروغ شنیدم دیگه حالم بهم میخوره "روستا ی بدبخت بیچاره سزاوار ، روستای که ارزش یه توالت تهران را نداره ما که انسان نیستیم ما آمدیم روی این کره زمین بسوزیم مثل حیون که هدف نداره فقط باری بکشه ما هم حمال بار کش ما پول نون نداریم ،وام دیگه چیه وام 2میلیونی شده بیست میلیون خنده داره بسه دیگه ، کشور بی در پیکر کی حرف کی رو میخونه هر کسی خودش یه قدرته وای به اون روزی که رهبر هم نباشه از ان روز میترسم چقدر داد بزنه امام خامنه ای هی هات
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
سلام من یه وام 200 میلیونی داشتم که با وجود خشکسالی همش به ضرر تبدیل شد و العان دوسال هست دارم سود وام میدم هر سال هم میگن قراره سودش بخشیده بشی ولی اتفاقی نمیفته مسئولین یکم از اختلاس ها کم کنید بزنید به زخم تولید کننده ای که تمام زندگیش رو گذاشته
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار