نماینده ولی فقیه آذربایجان‌شرقی گفت : اقدامات و عملکرد سیستم درمان در مدت زمان بحران کرونا ویروس قابل تقدیر است و هر کسی عملکرد این عزیزان را زیر سوال ببرد، خیلی بی‌انصافی کرده است.
کد خبر: ۸۳۸۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷ 11 April 2020
به گزارش تابناک تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم امام جمعه محبوب و مردمی تبریز در دیدار با رئیس بیمارستان امام رضا (ع) و جمعی از  پزشکان و اساتید کمیته علمی مبارزه با کرونا ویروس  اظهار داشت: جامعه ما باید قدردان فداکاری‌ها و ایثار کادر درمان باشد، چرا که مجاهدت‌های مدافعان سلامت جامعه را به سمت سلامتی و بازگشت به روزهای سلامتی سوق می‌دهد.

وی با اشاره به دلسوزی و تعهد پزشکان و اساتید کادر درمانی افزود: در حال حاضر بسیاری از کشورهای جهان با بحران کرونا ویروس درگیر هستند و در برخی از آنها پزشکان کشورشان را ترک کرده‌اند ولی در کشور ما کاملا فرق می‌کند و برخی از پزشکان مقیم خارج از کشور در این برهه از زمان به کمک تیم پزشکی و درمانی داخل کشور آمده و شبانه‌روز در خدمت مردم هستند.

آل‌هاشم ادامه داد: مردم مجاهدت‌های پزشکان و کادر درمان را فراموش نخواهد کرد و نامشان در تاریخ ماندگار خواهد بود، چراکه این عزیزان مانند مدافعان وطن در جبهه مقابله با دشمن سلامتی مردم رشادت و دلیری می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در تبریز با تاکید بر اینکه  سیستم درمان و پزشکان متعهد در۵۰ روز گذشته نشان دادند که با تمام توان در راه دفاع از سلامتی جامعه هستند، خاطرنشان کرد : در سال‌های قبل از انقلاب  پزشکان خارجی به‌خصوص از هند و سایر کشور‌ها در ایران خدمت می‌کردند و مردم دچار مشکلات جدی در بحث درمان بودند ولی امروز وجود پزشکان متعهد و متخصص ایران را بی‌نیاز کرده و علوم پزشکی ایران همسو با بسیاری از کشورهای پیشرفته  توسعه خوبی داشته و این مرهون حمایت نظام جمهوری اسلامی از پیشرفت علم به‌ویژه طب هست.

امام جمعه تبریز کادر درمانی را مجاهدان سربلند آزمون سربلند کرونا عنوان کرد و گفت: پزشکان متعهد و کادر درمانی متخصص در بیمارستان با تلاش شبانه‌روزی خود، درمان بیماران را بزرگترین دغدغه خود قرار داده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به پشتیبانی مردم از کادر درمان کشور متذکر شد: مردم قدرشناس ما علاوه‌بر دعای خیر و قدرشناسی از زحمات پزشکان و پرستاران، مساجد را پایگاهی برای فداکاری، ایثار و صمیمت کرده‌اند و با تولید و توزیع اقلام بهداشتی بین مردم، پشتیبانی خود را از کادر درمانی کشور به منصه ظهور رساندند.

آل‌هاشم ادامه داد: نوع دوستی مردم در همراهی از "ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت" و" پویش رحمت " متجلی شده است و حرکت‌های ارزشمندی برای حمایت از کادر درمانی و دستگیری از نیازمندان و آسیب‌دیدگان از بحران کرونا شروع شده که تداوم آن هم را در ماه مبارک رمضان شاهد خواهیم بود.

 نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش انفاق در ماه مبارک رمضان اذعان داشت: همان طوریکه پیشگامی طلاب حوزه علمیه تبریز با اقدام جهادی خود در تدفین متوفیان کرونا با کادر بهداشت و درمان همراه شدند و حرکت ارزشمندشان مورد تفقد رهبر معظم انقلاب قرار گرفت، در رزمایش انفاق هم با همت مردم آذربایجان پیشگامی این خطه بار دیگر به اثبات خواهد رسید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :