مرجعیت عالی‌قدر شیعیان عراق از دستگاه قضایی این کشور خواست فردی را که به اتهام اهانت به ایشان محکوم به حبس شده است، آزاد کند. روسیا الیوم گزارش داد، دفتر آیت‌الله سید علی سیستانی، مرجع عالی‌قدر شیعیان عراق نامه درخواست ایشان از دستگاه قضایی عراق را منتشر کرد. در این نامه آیت‌الله سیستانی آزادی فردی را که به دلیل اهانت به شخصیت و جایگاه ایشان به دو سال حبس محکوم شده بود، از دستگاه قضایی عراق خواستار شد. در این نامه تاکید شده است، آیت‌الله سیستانی راضی نمی‌شوند فردی به دلیل انتشار مطلبی که در آن به ایشان اهانت شده است، مجازات شود.
کد خبر: ۸۳۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸ 21 May 2020
 

 

مرجعیت عالی‌قدر شیعیان عراق از دستگاه قضایی این کشور خواست فردی را که به اتهام اهانت به ایشان محکوم به حبس شده است، آزاد کند.

 روسیا الیوم گزارش داد، دفتر آیت‌الله سید علی سیستانی، مرجع عالی‌قدر شیعیان عراق نامه درخواست ایشان از دستگاه قضایی عراق را منتشر کرد.

در این نامه آیت‌الله سیستانی آزادی فردی را که به دلیل اهانت به شخصیت و جایگاه ایشان به دو سال حبس محکوم شده بود، از دستگاه قضایی عراق خواستار شد.

در این نامه تاکید شده است، آیت‌الله سیستانی راضی نمی‌شوند فردی به دلیل انتشار مطلبی که در آن به ایشان اهانت شده است، مجازات شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار