در میز فرامتن نگار، طی گفتگو با حسین امیرعبداللهیان، به مرور ضرورت حمایت جمهوری اسلامی ایران از فلسطین و تأثیر نظامی و سیاسی ایران بر تقویت جبهه مقاومت پرداخته شده است.

در بخشی از این گفتگو امیر عبداللهیان در پاسخ به سوال مجری درباره نقش و حضور میدانی سردار سلیمانی در غزه روایتی کمتر گفته شده و ویژه را بیان می کند.

امیرعبداللهیان گفت: سردار سلیمانی یک اتفاق مهمی را به همراه همرزمانشان هم در حوزه مقاومت هم در مجموعه نیروی قدس سپاه رقم زدند. آنهم اینکه معادله موجود در سطح منطقه که به نفع رژیم صهیونیستی داشت رقم می خورد را با حمایت قوی که از مقاومت کردند و برنامه ریزی پیچیده ای که جمهوری اسلامی ایران داشت، تبدیل به یک معادله معکوس کردند. ایشان به عنوان یک فرمانده شایسته و توانمند توانستند منویات رهبری را اجرا کنند تا این معادله را کاملا معکوس کنند.

وی افزود: این معکوس شدن معادله به ضرر رژیم صهیونیستی و به نفع محور مقاومت شد، به ضرر رژیم صهیونیستی و به نفع امنیت منطقه، امنیت ملی جمهوری اسلامی و متحدانش در منطقه شد.

امیرعبداللهیان تاکید می کند: دسترسی سردار سلیمانی و تیمشان و نیروهای مقاومت در داخل سرزمین های اشغالی تا داخل اتاق خواب مقامات ارشد رژیم صهیونیستی بود و این چیزی است که تصور نکنید بعد از سردار سلیمانی متوقف شد. بلکه جانشینان ایشان و افراد دیگری در حوزه مقاومت که برای امنیت منطقه و آرامش جهان اسلام و امنیت جمهوری اسلامی و  دغدغه جدی دارند همین رویه را دنبال می کنند.

دستیار امور بین الملل رئیس مجلس گفت: این دسترسی ها برای مقاومت و جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و این یک غلو سیاسی نیست.