رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اعلام کرد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: به دنبال افزایش آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان های ایرانشهر و چابهار، این دو شهر در ردیف شهرهای «وضعیت قرمز» قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۵۳۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ 23 May 2020

محمد مهران امینی فرد اظهار داشت: به دنبال افزایش آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های ایرانشهر و چابهار این دو شهر در ردیف شهرهای «وضعیت قرمز» قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر افزود: به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا و فاصله گذاری اجتماعی کلیه تجمعات و مراسمات خانوادگی، مذهبی، فرهنگی و جشن‌ها و بزرگداشت‌ها به همراه فعالیت مراکز آموزشی در تمام سطوح، نمازهای جمعه و جماعات و نماز عید لغو و مشاغل پر ریسک و پرخطر ازجمله پاساژهای تجاری، بازار سنتی و دکه بازارها به همراه اماکن عمومی پرتردد و پرازدحام نیز تعطیل می‌شوند.

وی ادامه داد: سایر مشاغل ضروری طبق پروتکل‌های بهداشتی، با رعایت حفاظت فردی و به صورت محدود فعالیت خواهند داشت و در صورت مشاهده تهدید سلامت شهروندان توسط افراد و یا اصناف با متخلفین به شدت برخورد قضائی خواهد شد.

امینی فرد تصریح کرد: هرگونه تردد بین شهری و ورود و خروج به شهرهای با وضعیت قرمز ممنوع است و در صورت نیاز اقدامات کنترلی شدیدتری اتخاذ می‌شود و همه ادارات و ارگان‌های دولتی مکلف به فعالیت با حداقل نفرات و رعایت حفاظت فردی بوده و از حضور پرسنل مشکوک در محل کار جلوگیری شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
خدا به خیر بکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار