تابناک/” مجید فاتحی مریدانی” از کارکنان با سابقه سازمان منطقه آزاد انزلی محسوب می شود که 4.5 سال معاونت فرهنگی ،اجتماعی و گردشگری این مجموعه را بر عهده داشت و بهمن ماه سال گذشته با این سمت وداع کرد.

وی پس از مداع با این پست،به سمت مدیریت حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب شد و هم چنین دارای سوابق ریاست هیات بدمینتون استان گیلان و عضویت در شورای اسلامی شهرستان رشت است.

این کارمند پس از منصوب شدن به پست “مدیریت حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی”در صفحه شخصی در اینستاگرام خودش را”مدیرکل حوزه ریاست سازمان منطقه آزاد انزلی”معرفی کرده و هم چنان قابل رویت است،مگر این که با انتشار این یادداشت تغییر بدهد و با این کار جلب توجه بیشتر کند!

فاتحی مریدانی” در حالی خودش را به عنوان متصدی این سمت معرفی کرده است که با مداقه در چارت سازمانی،این پست محلی از اعراب ندارد،بلکه “مدیریت حوزه مدیرعامل”درست است.

از وی سوال می شود آیا تاکنون قسمت های جداگانه” معرفی مدیران” و هم چنین” نمودار تشکیلات سازمان منطقه آزاد انزلی” در پرتال اطلاع رسانی به مدیریت”مهدی کاظمیان” را رویت نکرده است تا سمت دقیق “محمد علی روز بهان” در این مجموعه ببیند ،متوجه بشود “رئیس نیست” بلکه مدیرعامل است تا سوتی ندهد؟

النهایه آیا این کارمند به خاطر مشغله کاری متعدد نتوانسته است اطلاعات دقیق کسب بکند و بعد نشر بدهد و پس از گذشت چند ماه اصلاح نکرد؟