عباس غزالی بازیگر سریال "شاهرگ" با تأیید خبر درگذشت بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در سن ۷۶ سالگی، گفت: نمی‌توانیم مرگِ این شخصیت بزرگ و دوست‌داشتنی را باور کنیم.
کد خبر: ۸۷۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ 02 July 2020

 

 لحظاتی پیش خبر درگذشت سیروس گرجستانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در فضای‌مجازی، منتشر شد. بعد از پیگیری از گروه سریال "شاهرگ" متأسفانه این خبر تأیید شد.

عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تنها ماجرایی که نمی‌توان با آن جنگید همین مرگ است و خبر نمی‌کند. واقعاً برایمان قابل باور نیست این شخصیت بزرگ و دوست‌داشتنی از میان ما رفته است.

او افزود: چیزی که از سیروس گرجستانی در ذهنم می‌ماند اخلاق خوب و شوخ‌طبعی‌شان؛ برای همه ما نقش‌های درخشان و خاطرانگیزی در ذهن و قلب ما ماندگار می‌ماند؛ آقای گرجستانی را فراموش نمی‌کنیم.

علی اکبر محمودزاده گرجستانی با نام هنری سیروس گرجستانی (زاده 25 اسفند 1323 در بندرانزلی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی بود. او دارای مدرک درجه 2 هنری از وزارت فرهنگ و هنر است.

گرجستانی فعالیت در تئاتر را در سال 1349 و فعالیت در تلویزیون را در سال 1356 شروع کرد و پس از آن به استخدام وزارت فرهنگ و هنر سابق و ارشاد کنونی درآمد. پس از انقلاب، فعالیت سینمایی او با فیلم «فریاد مجاهد» به عنوان بازیگر در سال 1358 آغاز شد.

این بازیگر متولد 1323 که از شب گذشته در بیمارستان شهید لواسانی بستری شده بود،‌ صبح امروز امروز بر اثر سکته قلبی درگذشت.سیروس گرجستانی بازیگر باسابقه و قدیمی سینما و تلویزیون است که در سریال های طنز و مجموعه‌های نمایشی مختلفی به ایفای نقش پرداخته است.

از جمله سریال‌های مطرح این بازیگر می‌توان به همکاری‌اش با رضا عطاران در مجموعه «متهم گریخت» و همچنین ایفای نقش در سریال‌های «زن بابا» و «گاوصندوق» اشاره کرد.

سیروس گرجستانی این شب‌ها سریال «شاهرگ» را که به فضای دهه 60 می‌پردازد روی آنتن دارد./تسنیم

تابناک سیستان و بلوچستان درگذشت این هنرمند پیشکسوت را به خانواده او و جامعه هنری تسلیت می‌گوید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار