به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار محمد قنبری گفت: مأموران انتظامی شهرستان سراوان با پشتیبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی یک باند بزرگ قاچاق مواد افیونی که به صورت مسلحانه با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر، از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند شناسایی کردند.

او افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان با همکاری تیم هایی از یگان تکاوری با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، سرانجام ظهر روز گذشته قاچاقچیان که در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر با 2 دستگاه وانت تویوتا در یکی از محورهای کوهستانی شهرستان سراوان بودند را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس ضمن رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری خاطر نشان کرد: در این عملیات که بیش از 4 ساعت به طول انجامید ضمن توقیف 2 دستگاه وانت تویوتا، 2 تن و 22 کیلو و 700 گرم تریاک، 223 کیلو و 435 گرم حشیش به همراه 4 قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات مربوطه کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند عنوان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه ها و ورودی ها حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می کند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کرده است.