کد خبر: ۸۷۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰ 06 July 2020

شهردار خاش سیستان و بلوچستان گفت: رزمایش مقابله با ویروس کرونا به مناسبت آغاز هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با محوریت گندزدایی و ضدعفونی اماکن و معابر این شهر برگزار شد.

عبدالمجید تمندانی اظهارداشت: این رزمایش با شعار «ما کرونا را شکست می‌دهیم» با مشارکت سپاه، شهرداری، اداره آب و فاضلاب شهری و پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهید آذرسا شهرداری خاش برگزار شد.
وی بیان کرد: ضدعفونی کردن معابر و نقاط پر تردد شهر با هدف ارتقا روحیه شهروندان و به منظور پیشگیری از خطر ابتلا به ویروس کرونا و صیانت از سلامت شهروندان یکی از اولویت‌هایی مهم شهرداری خاش به شمار می‌رود.
فرمانده بسیج حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارخانجات سپاه خاش نیز اظهارداشت: معابر عمومی و پر تردد، مراکز بهداشتی درمانی، مساجد، عابر بانک‌ها، سوپر مارکت‌های بزرگ، جایگاه‌های سوخت از جمله مکان‌های هدف برای ضدعفونی و سمپاشی در راستای پیشگیری از کرونا محسوب می‌شوند.
روح الله شجاعی با اشاره به وظیفه اجتماعی بسیج در تمام عرصه‌های موردنیاز بیان کرد: ضدعفونی معابر بویژه در محلات پر تردد شهری و مراکز خدمات درمانی در شرایط کنونی امری ضروری و اجتناب ‌ناپذیر بوده و به همین دلیل با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا سپاه و بسیج با همکاری شهرداری و آتش نشانی، آب و فاضلاب شهری در اقدامی جهادی عملیات ضدعفونی معابر پرتردد شهری را انجام دادند.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهید آذرسا شهرداری خاش نیز گفت: بسیجیان در قالب چهار گروه سازماندهی کار ضدعفونی محلات و مرکز شهر را انجام دادند.
دادخدا میر افزود: حضور دستگاه‌های مختلف در مبارزه با بحران کرونا جلوه زیبایی از همبستگی را به تماشا می‌گذارد و همه افراد بدون در نظر گرفتن لباس و مقام بدنبال شکست دادن این ویروس منحوس هستند.
به گزارش ایرنا خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار