کد خبر: ۸۷۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹ 06 July 2020

وزیر کشور در حکمی جداگانه ماندانا زنگنه سروش را به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان و فریبا برنائی بجد را به سمت فرماندار شهرستان تفتان منصوب کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در حکم دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به ماندانا زنگنه سروش آمده است: بنا به پیشنهاد استاندار سیستان و بلوچستان و با توجه به تائید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری این استان منصوب می‌شوید.

امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با تمامی نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشکری سیستان و بلوچستان و بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف این استان موفق باشید.
توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای "مدظله العالی" از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

همچنین در حکم وزیر کشور خطاب به فریبا برنائی بجد آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم سیستان و بلوچستان به سمت فرماندار شهرستان تفتان منصوب می‌شوید.
 امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" موفق باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار