به دنبال تجربه موفق حضور گروه جهادی در بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع) زاهدان، معاون درمان دانشگاه خواستار مشارکت جدّی تر گروه های جهادی استان در این قبیل فعالیت های خیرخواهانه شد.
کد خبر: ۸۸۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰ 28 July 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان دکتر قاسم میری علی آباد با تقدیر از اقدامات ارزشمند جوانان فرهیخته و گروه های جهادی استان از ابتدای بحران کرونا تا کنون گفت: فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در کنار بینش و بصیرت عمیق دینی و انسانی از خصوصیات ارزنده جوانان ماست.

وی اداره دفاع مقدس و حضور جوانان داوطلب در عرصه مبارزه مستقیم با دشمن را یکی از مصادیق غیرتمندی و موقعیت شناسی جوانان سلحشور ایران زمین برشمرد و گفت: با شروع بحران کرونا همه ما دیدیم که چگونه این جوانان در فعالیت های عام المنفعه ای همچون گندزدائی معابر، کمک های مومنانه به آسیب دیدگان اقتصادی از کرونا، تولید و توزیع ماسک و حتی انجام فعالیت های آموزش همگانی همراه و همگام با دستگاه های متولی و حتی جلوتر از آنها حرکت کردند.

معاون درمان دانشگاه با اشاره به فعالیت های شبانه روزی و بلاانقطلاع جامعه پرستاری و کادر درمان در 5 ماه گذشته گفت: پیش بینی می شود که این بحران تا ماه ها و حتی سال های آتی با افت و خیز متفاوت ادامه داشته باشد و مسلما حضور گروه های مردمی در کنار کادر درمان علاوه بر ارتقاء روحیه کارکنان بیمارستان ها به افزایش رضایتمندی و کیفیّت خدمات اقامتی بیماران کمک خواهد کرد.

 وی با تشکر از حضور داوطلبانه جمعی اعضاء یک گروه جهادی در بخش بحران کرونای بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع) گفت: این گروه 10 نفره متشکل از دانشجویان، طلاب علوم دینی، اساتید دانشگاه، روحانیون و فعالان فرهنگی هستند که در انجام کارهائی مانند ارائه خدمات پشتیبانی و حمایت های معنوی و روانی به بیماران بستری مشارکت دارند و در این زمینه ها به کادر درمان کمک می کنند.

دکتر میری موضوع آموزش های اولیه و تامین اقلام حفاظتی از سوی بیمارستان را یکی از موارد مهم در حضور این قبیل افراد برشمرد و گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با انتشار اطلاعیه ای از گروه های جهادی و افراد داوطلب خدمت در مراکز درمانی اعم از خواهران و برادران دعوت کرده است تا با شماره تلفن های 05433295807 و یا 09308078109 تماس حاصل نمایند و در این کار خیر شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار