رسانه ملی، بزرگترین کاسب کرونا؟!؛
دکتر مسعود مردانی، متخصص بیماری‌های عفونی و عضو کمیته ملی ستاد مقابله با کرونا گفت: متأسفانه برخی از مردم برای اینکه از وجود این بیماری خسته شده‌اند دنبال راهکاری برای درمان آن هستند اما باید بگویم که ادعای این آقا در خصوص درمان کرونا با زهر زنبور غیر علمی، غیر کارشناسی است و با واقعیت انطباق ندارد.
کد خبر: ۸۸۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ 18 August 2020

چرا صدا و سیما با سلامت مردم چنین می‌کند؟ پروفسور عظیم اکبرزاده خیاوی که متخصص بیوشیمی بالینی است مهمان برنامه «طبیب» شبکه سه سیما بود. او در این برنامه مدعی شده است که با زهر زنبور عسل می‌توان بیماری کرونا را درمان کرد. جالب اینجاست که او می‌گوید با واکسن هم مشکل کرونا حل نخواهد شد و تنها راه حل زهر زنبور است!

دکتر مسعود مردانی، متخصص بیماری‌های عفونی و عضو کمیته ملی ستاد مقابله با کورونا در این خصوص به آفتاب یزد می‌گوید: «در وهله اول سؤال من این است که چرا صدا و سیما اجازه ورود چنین افرادی را به یک برنامه تلویزیونی می‌دهد؟ درمان کورونا با زهر زنبور عسل اصلا صحت ندارد و مطرح کردن این مسئله غیر علمی و غیر کارشناسی است»

وی با بیان اینکه بهتر است چنین افرادی به صدا و سیما دعوت نشوند، بیان کرد:« متأسفانه برخی از مردم برای اینکه از وجود این بیماری خسته شده‌اند دنبال راهکاری برای درمان آن هستند اما باید بگویم که ادعای این آقا در خصوص درمان کرونا با زهر زنبور غیر علمی، غیر کارشناسی است و با واقعیت انطباق ندارد.»


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار